  • 1. Data: 2009-03-22 15:14:15
    Temat: Rynny Marley - montaż do poprawki
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Witam,

    Po ostatnim sezonie ok. 14m ciąg rynny rozpiął się w połowie. Po prostu na
    wskutek cyklicznych zmian temperatury (rynny z tworzywa) połowa ciągu
    wyjechała tworząc szczelinę ok. 5cm.
    Muszę teraz przepiąć je z powrotem. Nasunąć się nie da, za duże tarcie,
    trzeba rozpiąć i spiąć na nowo.
    Czy ktoś rozbierał już zmontowane rynny? Ciężko je rozpiąć? Jakieś specjalne
    narzędzia potrzebne?
    ok. 4-5 metrów nad ziemią, będę atakował z drabiny.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-22 15:18:37
    Temat: Re: Rynny Marley - montaż do poprawki
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_chab_" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > specjalne narzędzia potrzebne?
    > ok. 4-5 metrów nad ziemią, będę atakował z drabiny.

    Mozna recznie bez narzedzi
    ale jak mozesz to poczekaj zeby bylo troche cieplej,
    nagrzane latwiej sie poddaja i mniejsze ryzyko ze ci cos trzasnie

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-03-22 17:06:59
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli ma być szybko i tanio to nie może być wysokiej jakości,
    > Jeżeli ma być wysokiej jakości i szybko to nigdy nie będzie tanio,
    > A jeśli na być tanio i wysokiej jakości to nigdy nie bedzie szybko.

    W zeszlym roku spadajaca dachowka oberwala mi lejek spustowy w rynnie
    Marleya. W tym tygodniu probowalem go wymienic i polamalem dwie sztuki,
    teraz jest za zimno na takie akcje.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 4. Data: 2009-03-22 17:07:55
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Sorki ale z rozpedu mi cytat nie wyszedl.