  • Data: 2009-05-21 06:50:03
    Temat: Grubości pokryć podłogowych
    Od: Mat <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w części domu będę miał płytki (salon, kuchnia, łazienki, przedpokój)
    a w części parkiet (sypialnie, korytarz) no i chciałbym naiwnie żeby
    mi się to wszystko spotkało na jednym poziomie.
    Czy mogę przyjąć że klej pod parkietem to 3 mm czy to za mało ?
    Ile grubości może mieć klej pod gresem ?

    Mat

    P.S.) proszę nie odwodzić mnie od pomysłu gresu w salonie - jestem
    zupełnie zaślepiony a do tego nieświadomy tego co robię :-)