    From: hk <h...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Gruntowanie po tynkowaniu - co jak i kiedy?
    Date: Mon, 17 Oct 2011 06:50:50 +0200

    Mam tynki (CW i gipsowe) i już zaczynają wysychać. Podłogi robię na
    wiosnę, ale teraz wchodzi hydraulik (będzie pruł ściany pod rury -
    głupio ale tak z terminami fachowców wyszło - i tynkował po sobie).
    Tynkarze kazali zagruntować przed zimą ściany. Czy mam zacząć już czy po
    hydrauliku? Jaki grunt (tynki były knaufa i grunt kazali goldband, ale
    tego jest kilka odmian)?
    I czy tynk który się obsypuje (jak ręką przejechać leci trochę piasku)
    się tylko omiata czy trzeba ścierać papierem?
    PS Gips też się gruntuje?