  • 1. Data: 2011-10-17 04:50:50
    Temat: Gruntowanie po tynkowaniu - co jak i kiedy?
    Od: hk <h...@k...pl>

    Mam tynki (CW i gipsowe) i już zaczynają wysychać. Podłogi robię na
    wiosnę, ale teraz wchodzi hydraulik (będzie pruł ściany pod rury -
    głupio ale tak z terminami fachowców wyszło - i tynkował po sobie).
    Tynkarze kazali zagruntować przed zimą ściany. Czy mam zacząć już czy po
    hydrauliku? Jaki grunt (tynki były knaufa i grunt kazali goldband, ale
    tego jest kilka odmian)?
    I czy tynk który się obsypuje (jak ręką przejechać leci trochę piasku)
    się tylko omiata czy trzeba ścierać papierem?
    PS Gips też się gruntuje?

  • 2. Data: 2011-10-17 05:27:31
    Temat: Re: Gruntowanie po tynkowaniu - co jak i kiedy?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "hk" <h...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Mam tynki (CW i gipsowe) i już zaczynają wysychać.
    > hydrauliku? Jaki grunt (tynki były knaufa i grunt kazali goldband, ale tego
    > jest kilka odmian)?

    ja tynki cw gruntowalem farba emulsyjna (jedynka) i woda zmieszane 1:1.
    Zauwaz, ze wszelkie unigrunty zmniejszaja paroprzepuszczalnosc sciany.

    > I czy tynk który się obsypuje (jak ręką przejechać leci trochę piasku) się
    > tylko omiata czy trzeba ścierać papierem?

    Najlepsza do tego jest duza, twarda szczotka na dlugim kiju.
    www.zazkonskie.pl/Podstrony/Foto/Szczotki/Szczotka%2
    0do%20ulic%20L-500.jpg

    --
    pozdr Z.