  • 1. Data: 2011-10-16 19:20:29
    Temat: impregnat daxol malowanie płotu
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Witam mam do pomalowania kilkaset sztachet i zastanawiam się nad sposobem i
    zabezpieczenia ,w z marketów budowlanych jest impregnat daxol czy miał ktoś
    z nim do czynienia jest w dobrej cenie 80 zł za 10 litrów ,jest też
    impregnat altax jedna warstwa w promocji taki trochę w formie żelu może też
    ktoś ma doświadczenie ,ogólnie pracownik namawiał mnie na zastosowanie
    lazury że niby daje lepszy efekt i jest trwalsza ,macie jakieś doświadczenia
    w tej materii ,oleju przepracowanego nie chcę stosować :) .Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-16 19:48:32
    Temat: Re: impregnat daxol malowanie płotu
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Domator" <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > daje lepszy efekt i jest trwalsza ,macie jakieś doświadczenia w tej materii
    > ,oleju przepracowanego nie chcę stosować :) .Pozdrawiam

    Nie jestem specem od drewna, ale po własnych doświadczeniach widzę 2
    rozwiązania:
    1) lakierobejca typu drewnochron i malowanie co rok-dwa lata,
    2) lazura typu sadolin extra i malowanie co 2-3 lata, prawdopodobnie z drapaniem
    starej powłoki.

    Są również inne środki, np. lazura Remmers'a, podobno jest rewelacyjna i
    wytrzymuje dłużej.
    Zamierzam pomalować nią drewutnię i altanę.
    Zwróć uwagę aby te Twoje sztachety były bardzo dokładnie wysuszone.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2011-10-16 20:07:49
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-10-16 21:20, Domator pisze:
> [...]
    > trwalsza ,macie jakieś doświadczenia w tej materii ,oleju
    > przepracowanego nie chcę stosować :) .Pozdrawiam
    Z impregnatem daxol nie miałem do czynienia, ale kiedyś małżonka wpadła
    na pomysł aby na biało pomalować jakieś drewniane pudełka dla dziecka i
    aby do tego jeszcze było widać fakturę drewna. Kupiła w markecie właśnie
    jakiś daxol, tylko już nie pamiętam, co to było (jakaś lakierobejca czy
    coś na bazie wody, nie pamiętam), nie wiem jak się tym malowało, bo
    robiła to małżonka, ale gówno nie chciało w ogóle wyschnąć a do tego już
    po wielu miesiącach od malowania, pudełka trzeba było zawsze otwierać na
    siłę przy użyciu czegoś ostrego bo się nadal sklejały części. Skutek był
    taki, że w końcu pudełka wylądowały w koszu bo nie przeżyły
    wielokrotnego otwierania przy użyciu noża czy śrubokręta. Od tej pory z
    daleka od daxol'a.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 4. Data: 2011-10-17 07:27:02
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 16 Paź, 21:20, "Domator" <j...@g...pl> wrote:
    > Witam mam do pomalowania kilkaset sztachet i zastanawiam si nad sposobem i
    > zabezpieczenia ,w z market w budowlanych  jest impregnat daxol czy mia kto
    > z nim do czynienia  jest w dobrej cenie 80 z za 10 litr w

    Przy zabezpieczaniu drewna nie patrz na cenę - chyba że chcesz co roku
    malować - przecież to wychodzi 8 zł za litr pewnie to żaden impregnat
    tylko "farba".
    Kup niewymywalny - Tytana NW, do tego jakiś kolor i masz spokój.

    pozdrawiam
    Sebastian