  • 31. Data: 2014-02-25 23:11:11
    Temat: Re: Grzanie - prad czy gaz?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-02-25 22:44, k...@g...com napisał/a:

> [...]
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    > Coś pięknego i niedrogo. Najpierw odwołanie do grupy bo w pojedynkę to tak jakoś
    chujowo wystąpić? W pojedynkę większa szansa że się po dupie dostanie? Grupa rządzi
    grupa radzi grupa nigdy cie nie zdradzi? Potem trochę pouczania a na koniec odwołanie
    do wartości. Publicznie nie wolno. A kurwa niepublicznie to wolno? Bo jak tylko żona
    dzieci słyszą lecące kurwy i chuje to wszystko jest ok. Ta pierdolona dulszczyzna
    siedzi tym głębiej im większy prostak chce innych pouczać. Dlatego mam innych w
    dupie. Bo jak się ktoś worem urodził. To bez względu jak będzie usteczka układał to i
    tak walizą nie umrze.

    Spadaj piać gdzieś indziej

    --
    Czarek

  • 32. Data: 2014-02-25 23:37:09
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 25 lutego 2014 23:11:11 UTC+1 użytkownik Czarek napisał:

> [...]
    dupie. Bo jak się ktoś worem urodził. To bez względu jak będzie usteczka układał to i

    Pierwszy rac cie tutaj widzę. Może ty nie Czarek jesteś a klon jakiegoś chujka co nie
    ma odwagi sam napisać pod ksywką jakiej od dawna używa? Pewno tak. Ty jesteś chujek
    czyjś klon.

  • 33. Data: 2014-02-26 12:15:31
    Od: j...@g...com

    Cześć,
    Tu jest dużo zależności. Na przykładach które znam z życia codziennego mogę
    powiedzieć że prąd przy utrzymaniu tych samych parametrów komfortu cieplnego może
    wyjść dwukrotnie drożej w eksploatacji - nie wliczam w to inwestycji bo nie wiem jaki
    zakres.
    U mnie (mieszkanie 130 m.kw, wys 2,9; ściany zewnętrze mieszkania to ściany zewn
    budynku nade mną strych 7 m wysoki, dachówka, stropy skrzynkowe drewniane izolacja
    termiczna - w 2 pomieszczeniach na 8 mam izolację sufitów od wewnątrz 2 cm
    styropianu, budynek nie ma ocieplenia)grzeję co kotłem gazowym. Na początku sezonu
    grzewczego ustawiam temperaturę jedną na całą dobę - 19,5 stopnia i zapominam o
    wszystkim. Nie zmieniam temperatury bo zmiana o 1 st.C kosztuje mnie więcej niż
    utrzymanie tego 1 st C na stałym poziomie.
    U teściów (mieszkanie 80 m.kw, wys 2,8m; na dole, u góry i z boku sąsiedzi, 2 ściany
    zewnętrzne, brak ocieplenia) grzeją kotłem elektrycznym. Wyłączają grzanie na noc, i
    na około 3 do 4 godzin w trakcie dnia.

    Mój komfort cieplny jest nieporównanie większy z tym w mieszkaniu teściów. rachunki
    płacimy mniej więcej takie same. Żadnych ryczałtów, wszystko wg rzeczywistych wskazań
    liczników. Sprawność kotła elektrycznego jest 100%, sprawność kotła gazowego
    pomijając bredzenie producentów będzie gdzieś 80%.
    Rachunki wzrastają znacząco gdy zaczyna wiać wiatr.

    U klientów którym wykonałem wiele instalacji grzewczych jest różnie. Tu jest zbyt
    dużo zmiennych parametrów by powiedzieć że jest tak lub tak. czarne i białe. Gdyby to
    było takie proste wszyscy już dawno temu wybieraliby ten właściwy system grzewczy.

    Jackare

  • 34. Data: 2014-02-26 12:46:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 lutego 2014 22:07:54 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Wielu uzywa googla i jakos sobie radzi z cytatami.
    Może dlatego że używam googla to nie widzę problemu z cytatami Kogutka
    Google ładnie te cytaty ukrywa i widzę coś takiego:

    "W dniu wtorek, 25 lutego 2014 07:55:23 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    - pokaż cytowany tekst -
    Ociepla się pomieszczenia od środka. Powstały nawet dedykowane systemy ociepleń
    produkowane prze bardzo poważnych producentów z branży budowlanej. Są przebadane.
    mają wszystkie potrzebne papiery żeby można było je bezpiecznie używać. tak że kolego
    sympatyczny nie pierdol jak nie wiesz. Słowo " pierdolić" pochodzi ze języka
    staropolskiego i oznacza opowiadanie bzdur, nieprawdziwych zdarzeń itp. Ocieplenie od
    wewnątrz przy takich samych grubościach izolacji będzie o wiele skuteczniejsze niż
    zewnętrzne. Problemy o jakich piszesz wynika ze zbyt grubych warstw izolacji i słabej
    wentylacji.Szybciej pojawi się grzyb po zaizolowaniu na zewnątrz i słabej wentylacji
    niż po prawidłowym zaizolowaniu od środka i prawidłowej wentylacji. Izolacja
    wewnętrzna nie jest lubiana przez producentów materiałów izolacyjnych i firmy
    budowlane bo jest dużo tańsza. No chyba że komuś wcisną specjalne drogie systemy. "

    Swoją drogą Kogutek mógłby dla świętego spokoju te kilometry cytatów ciąć chociażby
    przez szacunek dla tych co z czytników korzystają i nie potrafią/nie chcą ich tak
    skonfigurować aby cytaty ukrywały. Z drugiej jednak strony taki Twardziel pojawia
    się na grupie tylko po to żeby pisać o "macaniu się z bykiem i upadaniu na głowę" a
    nie pamiętam aby kiedykolwiek coś na temat związany z grupa napisał. Cham z chamem
    chamskim językiem dyskutować będą.
    Pojawi się tu cyklicznie zresztą kilka osób które tylko o cięciu cytatów,
    kodowaniu(na co użytkownicy gogle groups nie maja wpływu)i zawijaniu wierszy.
    Ja tam jestem zdania że jak komuś teksty i styl Kogutka nie pasują to niech poszuka w
    swoim wypasionym czytniku opcji "czarna lista" czy coś w tym stylu i Kogutek dla
    niego zniknie.

  • 35. Data: 2014-02-26 15:05:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-26 12:46, Kris pisze:

    > Swoją drogą Kogutek mógłby dla świętego spokoju te kilometry cytatów ciąć chociażby
    przez szacunek dla tych co z czytników korzystają i nie potrafią/nie chcą ich tak
    skonfigurować aby cytaty ukrywały.

    Jak ustawimy niewyswietlanie cytatow to nie bedziemy widzieli do czego
    autor sie odnosi. Ale pomijajac to, po chuchu wysylac cale wczesniejsze
    posty? Komu to potrzebne? Osobiscie mam gdzies szacunek kogos, kto bez
    ka, pie, chu, piz z ludzmi ktorych nie zna inaczej nie potrafi
    rozmawiac. I jeszcze opowiada jakies brednie, ze wszyscy zapewne jak on
    w domu takim slangiem wymiataja. Po prostu nie czytam tych wypocin i mam
    to z bani. To zreszta jedyny sposob na takich nieukow.

    > Ja tam jestem zdania że jak komuś teksty i styl Kogutka nie pasują to niech poszuka
    w swoim wypasionym czytniku opcji "czarna lista" czy coś w tym stylu i Kogutek dla
    niego zniknie.

    No tak tez wlasnie sie to robi.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 36. Data: 2014-02-26 16:11:52
    Od: "Twardziel" <t...@p...onet.pl>

    Kris <k...@g...com> :

    > Na palanta to Ty mi raczej pas jak czytam takie głupkowate uwagi.

    Oj stary pryku, w czyjej Ty obronie stajesz?
    Jesteś taki sam jak ten zapyziały kogutek.
    Twoja zdolnosc kreatywnego myslenia stoi na niskim poziomie.

  • 37. Data: 2014-02-26 16:11:58
    Od: "Twardziel" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@g...com> :

> [...]
    > głębiej im większy prostak chce innych pouczać. Dlatego mam innych w
    > dupie. Bo jak się ktoś worem urodził. To bez względu jak będzie usteczka

    Jeżeli już łaskawie odpisujesz, to powstrzymaj się od uzewnętrzniania
    negatywnych cech swojej osobowości. Mnie wiedza o twoim podłym charakterze
    nie jest do niczego potrzebna.

  • 38. Data: 2014-02-26 17:27:45
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 26 lutego 2014 16:11:58 UTC+1 użytkownik Twardziel napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> :

    > Jeżeli już łaskawie odpisujesz, to powstrzymaj się od uzewnętrzniania
    >
    > negatywnych cech swojej osobowości. Mnie wiedza o twoim podłym charakterze
    >
    > nie jest do niczego potrzebna.

    O mamy kolejnego ćwoka co nigdy tutaj nie było i poucza. Ty nie twardziel jesteś a
    miękka kita. Wypad do kółka parafialnego.

  • 39. Data: 2014-02-26 22:38:04
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 23.02.2014 o 18:27 A.L. <a...@a...com> pisze:

    > Musze wymienic instalacje grzewcza. Teraz mam gaz; jak dostaje
    > rachunek to mozg staje.
    Jak przejdziesz na elektrykę to Ci się zagotuje.

    > Co jest bardziej ekonomiczne dzisiaj: gaz czy elektrycznosc?
    Jakbyś miał możliwość zainstalowania PC to wtedy energia byłaby tańsza a
    tak to gaz. Podam ci na moim przykładzie, grzeję gazem, za zeszły rok
    zużyłem 1697m3 za 4006,25zł co daje średnią 2,36zł/m3 uwzględniając
    sprawność pieca i ciepło spalania gazu wychodzi mi że 1kwh ciepła kosztuje
    mnie około 31groszy. Energia elektryczna powiedzmy w taryfie G12e i G12w
    kosztuje w nocy 25,32gr
    czyli tu teoretycznie zyskasz, ale stary dom niocieplony w dzień też
    trzeba grzać a wtedy 1kwh kosztuje ponad 60gr a to jest DWA razy więcej
    niż z gazu, i tutaj Cię ceny dobiją.

    > Dom - segment, wiec tylko sie sciany, konstrikcja stara, grube sciany
    > z cegly. Parter i pietro. Powierzchnia 150 m^2. Dom ma stare i piekne
    > piece; mozna zalozyc grzalki
    Jedyne wyjście to co się da ocieplić od środka istalację zostawić zmienić
    tylko co zepsute ewen piec na nowszy.

    --

    Pozdr
    Janusz