  • 61. Data: 2013-08-01 16:18:29
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 15:52:32 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Do peceta kupisz z dowolnym skokiem. Ale tez i z dowolnym layoutem.

    Laptopa tez mozesz wybrac z dowolnym ukladem klawiatury.
    Acz w ciagu paru godzin sie do kazdego ukladu przyzwyczaisz i wiecej
    zadnej innej widziec na oczy nie bedziesz chcial :)

    > Bo laptop domyslnie ma macanke. Klawiature tez przez mozna zewnetrzna
    > podlaczyc.

    Dziwny argument z ta myszka. To raczej zaleta laptopa ze nie wszedzie musisz
    brac myszke zeby cos zrobic. A myszke w laptopie i stacjonarce uzywa sie
    w identyczny sposob i w tym samym ukladzie (obok klawiatury).

    > Taaa, jest idealny, bo jest w laptoku.

    W laptopku moze tez byc 17' i wieksze albo mniejsze. Ja nic innego niz
    15,5' nie kupie bo jest nieergonomiczne. 15,5' i 1280x800 to dla mnie
    optimum.

    > Co sie zdalnie robi, programy pisze?

    Heloł witamy w epoce chmur obliczeniowych i robienia wszystkiego zdalnie :)
    Piales o SQL wiec pomylalem odrazu o czyms webowym - a to robi sie tylko i
    wylacznie zdalnie. Ale w oflajnowych zastosowaniach w sumie tez mozesz z SQLa
    korzystac :)

    > Nie masz pojecia o czym piszesz.

    Albo Ty dawno nie przegladales ofert laptopow ;)

    Ogolnie stacjonarki znikaja i za jakis czas zastapia je w 100%
    urzadzenia przenosne. W USA juz teraz wiecej uzytkownikow przeglada Internet
    na telefonach i tabletach, niz na laptopach i stacjonarkach razem wzietych :)
    Nie przekoczysz tego :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 62. Data: 2013-08-01 16:19:58
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    *Ghost* <g...@e...pl> typed:
    > Użytkownik "Pawel S." <p...@w...pll> napisał w wiadomości

    > Naprawde uwazasz, ze posiadanie kilku urzadzen komputeropodobnych to
    > dzisiaj jakis szał? Zwlaszcza wsrod ludzi, ktory stac na zestawienie
    > wlasnej kupki gruzu?

    Nic nie uwazam, jak widzisz dzisiaj kazdy ma w domu kilka komorek,
    komputerow, no i samochodow. Nikt tu sie nie zwierzal co ma i dlaczego, a Ty
    oczywiscie musisz pokazac swoja klase ;->

  • 63. Data: 2013-08-01 17:52:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Laptopa tez mozesz wybrac z dowolnym ukladem klawiatury.

    Ma wieksze ograniczenia niez pecetowa, wiec nieprawda jest, ze z dowolnym.

    >W laptopku moze tez byc 17' i wieksze albo mniejsze. Ja nic innego niz
    >15,5' nie kupie bo jest nieergonomiczne. 15,5' i 1280x800 to dla mnie
    >optimum.

    Wiem, nie posiadasz rzeczy nieoptymalnych.

> [...]
    >wylacznie zdalnie. Ale w oflajnowych zastosowaniach w sumie tez mozesz z

    Webowym, no i co z tego? Nadal potrzebuje do tego mocna maszyne.

    >Albo Ty dawno nie przegladales ofert laptopow ;)

    W tym roku roku kupowalem: i5 8gb ram. A jednak lepiej sprawuje sie
    stacjonarny, znaaacznie starszy.

    >Ogolnie stacjonarki znikaja

    Ich udzial w rynku maleje.

    > i za jakis czas zastapia je w 100%
    >urzadzenia przenosne.

    A to kolejny dowod, ze masz problem z przeginaniem paly.

    >W USA juz teraz wiecej uzytkownikow przeglada Internet
    >na telefonach i tabletach, niz na laptopach i stacjonarkach razem wzietych
    >:)
    >Nie przekoczysz tego :D

    I jeszcze powiedz, ze statncjonarnych jest mniej niz bylo 20 lat temu.

  • 64. Data: 2013-08-01 17:53:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > komputerow, no i samochodow. Nikt tu sie nie zwierzal co ma i dlaczego, a
    > Ty oczywiscie musisz pokazac swoja klase ;->

    Sorry, ale jestes idiota :-D

  • 65. Data: 2013-08-01 20:11:06
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    *Ghost* <g...@e...pl> typed:

    /../
    > Sorry, ale jestes idiota :-D

    Cymbaliński, zabrakło Ci argumentów.
    Szkoda gadać z Tobą - czytaj głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy.
    EOD.

  • 66. Data: 2013-08-01 20:33:13
    Od: Maniek4 <t...@p...fm>

    W dniu 2013-08-01 16:18, Adam pisze:

    > Ogolnie stacjonarki znikaja i za jakis czas zastapia je w 100%

    Oj z ta pewnoscia to bym nie przesadzal.. :-)

    > urzadzenia przenosne. W USA juz teraz wiecej uzytkownikow przeglada Internet
    > na telefonach i tabletach, niz na laptopach i stacjonarkach razem wzietych :)
    > Nie przekoczysz tego :D

    Oj Adam, no nie splycaj roli komputera do przegladania durnego internetu
    przez nastolatki.
    Z komputera korzystam codziennie. Jest mi niezbedny do pracy i
    faktycznie musze miec go niemal caly czas. Dostep do inetu staje sie
    koniecznoscia w pracy, ale taki wymysl jak
    facebook znam z opowiadan nastoletniej corki. Takie pokolenie, ze
    statystyki korzystania z inetu zawyzaja ograniczeni nastolatkowie.
    Internet przez telefon to jakas desperacja (poza mailem) i mozna to
    porownac co najwyzej z czytaniem gazet, a nie z korzystaniem z komputera
    na ktorym jednak cos daje sie zrobic, niz tylko karmic Pou czy jak mu
    tam. :-)

    Pozdro.. TK

  • 67. Data: 2013-08-01 20:47:13
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    *Maniek4* <t...@p...fm> typed:

> [...]
    > porownac co najwyzej z czytaniem gazet, a nie z korzystaniem z komputera
    > na ktorym jednak cos daje sie zrobic, niz tylko karmic Pou czy jak mu

    Bardzo trafne podsumowanie.
    Brawo!

  • 68. Data: 2013-08-01 20:50:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > *Ghost* <g...@e...pl> typed:
    >
    > /../
    >

    > Cymbaliński, zabrakło Ci argumentów.

    Oczywiscie, ze zabraklo. Na idiote szybko sie koncza.

  • 69. Data: 2013-08-01 20:52:05
    Od: Maniek4 <t...@p...fm>

    W dniu 2013-08-01 15:54, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Mne boli juz sam widok kogos piszacego na kolanach.

    No wiesz, to zalezy jak bardzo sie ktos meczy. :-)

    > Bo do komuptera to jest roboczy fotel obrotowy a nie kanapa.

    Ja az tak nie celebruje siedzenia przy kompie. Uklad klawiatury mam w
    dziesieciu palcach od lat nastu. Moj pierwszy kontakt z komputerem w
    zyciu rozpoczal sie nauka pisania na klawiaturze. Z tego punktu widzenia
    nie rozumiem podswietlanych klawiatur, czy lampek pod USB. Nie rozumiem
    tez dzisiejszego pokolenia skazanego na komputer bez ambicji traktowania
    klawiatury tak naturalnie jak podcieranie tylka, zamiast klepania dwoma
    palcami. Zatem wszystko mi jedno czy siedze na kanapie, przy biurku, czy
    lezac na trawie z komputerem na brzuchu. O ile rzecz jasna praca nie
    wymaga wiecej miejsca.

    > Mi.

    No jak tam sobie wolisz..

    > Tiaaa....

    Na codzien uzywam kilkudziesieciogigowych baz danych. Wyszukanie czegos
    na dysku SSD z prockiem i5 w najmniej sprzyjajacej temu maszynie, czyli
    cienkim laptopie 13,3 trwa doslownie pare sekund. Do projektowania baz
    danych tez nie potrzeba ogromnych mocy, wiec nie wiem do czego Ci cos
    znacznie lepszego.

    Pozdro.. TK

  • 70. Data: 2013-08-01 20:53:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Oj z ta pewnoscia to bym nie przesadzal.. :-)

    > Oj Adam, no nie splycaj roli komputera do przegladania durnego internetu
    > przez nastolatki.

    Dla wielu komputer/tablet to jak kiedys telewizor, zarowno funkcjonalnie (no
    prawie) jak i w sensie powszechnosci.

    Ale to nigdy nie bedzie 100%, a dotyczy tylko najtanszego segmentu rynku.