    From: Maniek4 <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hej Kris
    Date: Thu, 01 Aug 2013 20:52:05 +0200
    <b...@g...com>
    <51f8242e$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt99n8$ien$1@usenet.news.interia.pl>
    <51f8e4bd$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <51f8fb6b$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <51fa0173$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktd7m5$1kn$1@usenet.news.interia.pl>
    <51fa4524$0$1458$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktdk11$s6n$1@usenet.news.interia.pl>
    <51fa68a4$0$1465$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-08-01 15:54, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Mne boli juz sam widok kogos piszacego na kolanach.

    No wiesz, to zalezy jak bardzo sie ktos meczy. :-)

    > Bo do komuptera to jest roboczy fotel obrotowy a nie kanapa.

    Ja az tak nie celebruje siedzenia przy kompie. Uklad klawiatury mam w
    dziesieciu palcach od lat nastu. Moj pierwszy kontakt z komputerem w
    zyciu rozpoczal sie nauka pisania na klawiaturze. Z tego punktu widzenia
    nie rozumiem podswietlanych klawiatur, czy lampek pod USB. Nie rozumiem
    tez dzisiejszego pokolenia skazanego na komputer bez ambicji traktowania
    klawiatury tak naturalnie jak podcieranie tylka, zamiast klepania dwoma
    palcami. Zatem wszystko mi jedno czy siedze na kanapie, przy biurku, czy
    lezac na trawie z komputerem na brzuchu. O ile rzecz jasna praca nie
    wymaga wiecej miejsca.

    > Mi.

    No jak tam sobie wolisz..

    > Tiaaa....

    Na codzien uzywam kilkudziesieciogigowych baz danych. Wyszukanie czegos
    na dysku SSD z prockiem i5 w najmniej sprzyjajacej temu maszynie, czyli
    cienkim laptopie 13,3 trwa doslownie pare sekund. Do projektowania baz
    danych tez nie potrzeba ogromnych mocy, wiec nie wiem do czego Ci cos
    znacznie lepszego.

    Pozdro.. TK