  • 81. Data: 2017-12-24 07:39:33
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: Pete <n...@n...com>

    > A mozesz Pete przeczytac na onanecie co tam napisali o urzedowych cenach pradu na
    nowy rok?

    Nie mam pojęcia co onanet napisał.

    --
    Pete

  • 82. Data: 2017-12-24 11:25:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-12-22 o 10:52, Kris pisze:

    > Którzy to "experci" poczynili wyliczenia na zlecenie wyborczej("Eksperci wyliczyli
    dla nas")
    > A wyborcza zleciła tak żeby pasujący im wynik dostać.
    > Powtarzam- ceny energii z Tauronu to nie tajemnica- masz chwilkę zrób prosty arkusz
    w exelu i pokombinuj jakie ceny energii "taryfy" rzadowej trzeba by tam wstawić żeby
    wyszło 51% srożej jak g12
    > "Experci" założenie przyjęli 7godzin w drogiej taryfie i 7 godzin grzania w taniej
    > Wyborcza i jej "experci" fakty naginają regularnie ale tutaj to chyba trochę
    przegięli z tym 51% drożej

    Wiem jak to policzyli. Każdy grzeje po te 14h alle maksymalnie
    wykorzystyje tanią taryfę.
    Więc nowa G11 wyjdzie 7 tanie + 7 drogo codziennie
    G12W wyjdzie 10 tanio + 4 drogo w dni robocze i 14h tanio w weekendy

    Wtedy ceny wyjdą tak jak napisali

    --
    Pete

  • 83. Data: 2017-12-24 11:46:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 grudnia 2017 11:25:24 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Wtedy ceny wyjdą tak jak napisali

    A jaki sens ma takie porównanie? :-)
    Pewnie da się znaleźć też takie, gdzie cena będzie o 50% niższa. Czemu
    RZETELNIE nie podali faktów? Ja wiem czemu - bo to gówno, a nie gazeta:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 84. Data: 2017-12-24 12:04:29
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > Więc nowa G11 wyjdzie 7 tanie + 7 drogo codziennie
    > G12W wyjdzie 10 tanio + 4 drogo w dni robocze i 14h tanio w weekendy

    "maksymalnie wykorzystuje tanią taryfę" więc w "rządowej będzie grzał 100% w taniej
    0% w drogiej.
    TVPis takie wykresy pokaze pewnie lada chwila

  • 85. Data: 2017-12-24 23:13:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-12-24 o 12:04, Kris pisze:

    > "maksymalnie wykorzystuje tanią taryfę" więc w "rządowej będzie grzał 100% w taniej
    0% w drogiej.
    > TVPis takie wykresy pokaze pewnie lada chwila

    Pytanie, czy 7h grzania wystarczy.

    --
    Pete

  • 86. Data: 2017-12-24 23:14:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-12-24 o 11:46, Adam Sz. pisze:

    > A jaki sens ma takie porównanie? :-)

    Nie grzeję prądem, więc nie wiem, czy 7h na dobę grzania wystarczy.

    > Pewnie da się znaleźć też takie, gdzie cena będzie o 50% niższa. Czemu
    > RZETELNIE nie podali faktów? Ja wiem czemu - bo to gówno, a nie gazeta:)
    > pozdr.

    Oświeć resztę motłochu i zdradź, gdzie jest prawda. :P

    --
    Pete

  • 87. Data: 2017-12-24 23:48:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-23 o 23:53, Lisciasty pisze:

    > Interes może być w tym, żebyś nie szukał tańszych dostawców i nie zmieniał
    > sobie co jakiś czas, bo wtedy na tym tracą. Jak złapią jelenia na 3 lata
    > to mają z tym jednym już spokój, bo nie ucieknie.
    > Do tego przy okazji podpisywania umowy spróbują wcisnąć różne inne bzdety,
    > typu ubezpieczenie, hydraulika czy innego tam spawacza, kartę członka czegoś
    > tam do kupowania i cały stos innych gówien wymyślonych przez marketoidów.
    > Jak co któryś klient to łyknie to pewnie zarabiają na tym więcej niż
    > na sprzedawaniu energii :>
    Po pierwsze wciskają opłatę biurową 5zł netto na miesiąc, i jak masz
    nawet parę groszy
    tańszy prąd to ta opłata zjada zyski. A dowiadujesz się o niej jak Ci
    papiery przychodzą do domu, całe szczęście udało mi się wycofać z tego
    gó..na parę lat temu.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 88. Data: 2017-12-25 12:35:03
    Od: l...@g...com

    Oj, bo trafisz do zbioru antysemitników.

  • 89. Data: 2017-12-25 20:12:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 grudnia 2017 23:14:37 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Oświeć resztę motłochu i zdradź, gdzie jest prawda. :P

    Nie oświecę, bo prawdę trzeba wyłuskiwać, a do tego trzeba mieć rozum, więc
    nie każdy sobie z tym poradzi. Za to mogę zdradzić gdzie nie ma nigdy
    prawdy - w wyborczej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 90. Data: 2017-12-25 23:11:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 grudnia 2017 20:12:05 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nie oświecę, bo prawdę trzeba wyłuskiwać, a do tego trzeba mieć rozum, więc
    > nie każdy sobie z tym poradzi. Za to mogę zdradzić gdzie nie ma nigdy
    > prawdy - w wyborczej.

    "Zakonnica ma pasach"-cała prawda całą dobę;)