  • Data: 2010-03-15 14:08:41
    Temat: Isobooster zamiast wełny na poddaszu
    Od: Elk elk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem w trakcie docieplania poddasza, a właściwie tuż przed. Trochę
    brakuje mi miejsca na 25 cm wełny, więc po długim szukaniu znalazłem
    maty isobooster. Z tego co rozmawiałem z producentem to już kilka
    domów w Polsce powstało(wcześniej w Holandii) i ponoć właściciele są
    b. zadowoleni. W moich warunkach wystarczy, że użyję 8 cm isobooster i
    mam sprawę załatwioną. Tak jak bym dał wełny 26 cm.
    Może jest ktoś, kto już ma doświadczenia z tym materiałem