  • 1. Data: 2010-03-15 14:08:41
    Temat: Isobooster zamiast wełny na poddaszu
    Od: Elk elk <a...@g...com>

    Jestem w trakcie docieplania poddasza, a właściwie tuż przed. Trochę
    brakuje mi miejsca na 25 cm wełny, więc po długim szukaniu znalazłem
    maty isobooster. Z tego co rozmawiałem z producentem to już kilka
    domów w Polsce powstało(wcześniej w Holandii) i ponoć właściciele są
    b. zadowoleni. W moich warunkach wystarczy, że użyję 8 cm isobooster i
    mam sprawę załatwioną. Tak jak bym dał wełny 26 cm.
    Może jest ktoś, kto już ma doświadczenia z tym materiałem

  • 2. Data: 2010-03-22 13:27:46
    Temat: Re: Isobooster zamiast wełny na poddaszu
    Od: toppiper <t...@g...com>

    On 15 Mar, 14:08, Elk elk <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > mam sprawę załatwioną. Tak jak bym dał wełny 26 cm.
    > Może jest ktoś, kto już ma doświadczenia z tym materiałem

    Znam ten typ izolacji. I wiem, że w Polsce jeszcze ludzie się go
    trochę boją. Ja jednak z czystym sercem polecam. Na zachodzie się to
    stosuje od dawna i nikt nie oczekuje od izolacji, że będzie gruba.
    Wystarczy, że działa i jest wydajna. Byłem na stronie isobooster i dla
    mnie parametry są rewelacyjne. Wełny są ok. ale ludzie często
    popełniają błędy przy montażu. A jak wejdzie wilgoć to po ptakach. Ten
    isobooster jest całkowicie odporny na takie problemy.

  • 3. Data: 2010-03-22 16:10:23
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    toppiper pisze:
    Ten
    > isobooster jest całkowicie odporny na takie problemy.

    A jak z jego palnością?, bo i mnie zainteresowała ta technologia...

    pozdr
    robercik-us

  • 4. Data: 2010-03-23 07:02:34
    Od: Mak Sym <m...@t...pl>

    Użytkownik toppiper napisał:

> [...]
    > popełniają błędy przy montażu. A jak wejdzie wilgoć to po ptakach. Ten
    > isobooster jest całkowicie odporny na takie problemy.

    Popraw mnie jeśli się mylę ale wygląda to jak ulepszona folia bąbelkowa? :-)

    Pzdr!

    Mak Sym

  • 5. Data: 2010-03-23 08:00:20
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mak Sym" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    >Popraw mnie jeśli się mylę ale wygląda to jak ulepszona folia bąbelkowa?
    >:-)

    i tego aluminium w tym nie widać :-) Ja chcę 1m2 takie na próbę, zrobie
    niezależne domowe testy :-)))
    A ile takie cudo kosztuje, wie ktos?

    b.

  • 6. Data: 2010-03-23 08:13:11
    Od: "hasz" <s...@p...wroc.pl>

    koszt isoboostera 1m2 - 23,5zł
    jest wystawiony na Allegro

    http://www.allegro.pl/item965173798_isobooster_izola
    cja_termiczna_najlepsza_na_rynku.html

  • 7. Data: 2010-03-23 08:29:07
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-03-23 09:13, hasz pisze:
    > koszt isoboostera 1m2 - 23,5zł
    > jest wystawiony na Allegro
    >
    > http://www.allegro.pl/item965173798_isobooster_izola
    cja_termiczna_najlepsza_na_rynku.html

    Powiedzcie mi jak sobie wyobrażacie ocieplenie tym poddasza? Układać to
    między krokwie? Szczelnie? Nie nie.. to jest nie możliwe...
    Jaką ma trwałość taki materiał. Coś mi się nie chce wierzyć, że ta folia
    bąbelkowa przetrwa zmienne warunki jakie panują w dachu.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 8. Data: 2010-03-23 08:52:49
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości

    > Jaką ma trwałość taki materiał. Coś mi się nie chce wierzyć, że ta folia
    > bąbelkowa przetrwa zmienne warunki jakie panują w dachu.

    Rewelacyjny test termowizyjny z przyklejonym do foli aluminium. :-))
    Nic tylko kupowac...

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2010-03-23 08:57:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    robercik-us wrote:
    > toppiper pisze:
    > Ten
    >
    > A jak z jego palnością?, bo i mnie zainteresowała ta technologia...

    to weź sobie folię bombelkową i podpal to zobaczysz...

    to jest polietylen

    to jest jakaś ściema, ciekawe czy ma w Polsce dopuszczenia do wykorzystania
    w budownictwie.

  • 10. Data: 2010-03-23 12:36:12
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-03-23 09:52, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "RudeBoy"<news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości

    > Rewelacyjny test termowizyjny z przyklejonym do foli aluminium. :-))
    > Nic tylko kupowac...

    hahaha..
    Przeoczyłem tą fotkę :)
    I to by było wszystko w temacie.
    To ja wole męczyć się, pluc i smarkać wełną podczas ocieplania.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...