  • 1. Data: 2011-01-16 21:49:11
    Temat: Izolacja pozioma na murze fundamentu
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Izolacja pozioma na murze fundamentu (pod ścianą) będzie pełnić w moim
    domu najważniejszą rolę wśród izolacji (dom nie podpiwniczony bez
    skomplikowanych izolacji fundamentów i ich muru).
    Czytając różne informacje widziałem polecane papy, folie i inne wynalazki.
    Co wybrać aby zagwarantować jak najdłuższą skuteczność tej izolacji?
    Mur pomalować jakimś specyfikiem bitumicznym? Później papę? - ile warstw
    i jakiej (bo w sklepach co najmniej kilka rodzajów jest).
    Może coś na gorąco?

    Ta izolacja wejdzie na chudziak więc też będzie łączona z izolacją
    położoną pod styropian na chudziaku. Co tutaj zastosować?

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-01-17 18:00:55
    Temat: Re: Izolacja pozioma na murze fundamentu
    Od: "adi" <a...@g...com>

    plastpapa tylko firmy eurovent o grubości 1 mm, jedna warstwa bez
    jakichkolwiek specyfików

  • 3. Data: 2011-01-17 19:53:20
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-01-17 19:00, adi pisze:
    > plastpapa tylko firmy eurovent o grubości 1 mm, jedna warstwa bez
    > jakichkolwiek specyfików

    Nie ma obawy, że ją przebije?

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-01-17 20:08:59
    Od: "adi" <a...@g...com>

    ale co to oznacza,rozkładasz murujesz i pod murem jej nie uszkodzisz,
    najpierw wyczysc dokładnie podłoże zeby nie było kamieni gruzu zaprwy itp,
    cieżko ją w jakikolwiek sposób uszkodzić ale jak to mówią dla chcącego nic
    trudnego:)

  • 5. Data: 2011-01-17 20:54:22
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-01-17 21:08, adi pisze:
> [...]
    > najpierw wyczysc dokładnie podłoże zeby nie było kamieni gruzu zaprwy
    > itp, cieżko ją w jakikolwiek sposób uszkodzić ale jak to mówią dla

    Bardziej chodziło mi czy nie ulegnie przebiciu na skutek nacisku muru.
    Jak jest ze starzeniem tej papy?

    --
    M.