  • Data: 2010-12-30 20:09:38
    Temat: JAK pomalować skrzynkę rolety?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, roleta zewnętrzna, skrzynka z PCV montowana między nadprożem a oknem.
    Wewnątrz pokoju mam rewizję do niej i kompletnie nie pasującą do wystroju białą
    ściankę skrzynki.
    Chcę ja pomalować obowiązującym w całym pokoju akrylowym Duluxem, ale należałoby
    plastik wstępnie
    czymś pokryć.
    Myślałem np o jakiejś folii samoprzylepnej z wierzchnią warstwą "trzymającą " farbę.
    Istnieje coś takiego?
    Jedną skrzynkę załatwiłem tak,że przykręciłem do niej pas płyty GK i działa, ale w 2
    innych
    przypadkach nie wchodzi to w rachubę.
    Ktoś ma jakieś pomysły?