  • Data: 2009-02-08 17:25:30
    Temat: Jacek P, piszesz nie na temat, zmykaj stąd- to mój wątek : )
    Od: "endriu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co za brednie piszesz chłopie, jacy agenci ?
    Pan Plumpi prowadzi uczciwie interes, a to że daje pracownikom auto do domu
    jest formą ich wynagradzania i jednocześnie kosztem Pana Plumpi
    Nie czepiaj się tak panie menisk wklęsły - Pan Plumpi jest bohaterem,
    pracuje na biało w z natury szarej strefie budowlanej