  • 11. Data: 2010-07-12 11:16:39
    Temat: Re: Jak odstraszyc dzieciola ?
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    > Hm, a co to przeszkadza? Nasączyłaś drewno jakimś X-chronem?

    Oczywiscie , nawet kilkakrotnie

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

    5271 (20100712) __________

  • 12. Data: 2010-07-12 12:19:06
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> wrote in message

    > Oczywiscie , nawet kilkakrotnie

    Postaw stracha.

  • 13. Data: 2010-07-12 12:26:37
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Postaw stracha.
    Chyba jednak kot/y najlepsze :-)

    U mnie są 2, sikorki ogólnie też są,
    ale zimą do słoniny żadna nie odważyła się
    przylecieć ...
    Do "dzwonka" z ziaren też nic nie przyleciało.

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2010-07-12 12:37:19
    Od: d...@a...abc.com.pl

    On Mon, 12 Jul 2010, J_K_K wrote:

> [...]
    > ale zimą do słoniny żadna nie odważyła się
    > przylecieć ...
    > Do "dzwonka" z ziaren też nic nie przyleciało.

    Teraz niech się odezwą wielbiciele kotów, którzy twierdzą, że koty nie
    zjadają ptaków i wogóle są takie miłe. No i jeszcze niech udowodnią, że
    sikorki nie przylatują nie ze strachu lecz dlatego, że nie lubią miziania
    kocim futerkiem.

    Pozdrawiam,

    D.P.

  • 15. Data: 2010-07-12 13:06:12
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    <d...@a...abc.com.pl> wrote in message
    pl...
    On Mon, 12 Jul 2010, J_K_K wrote:

> [...]

    zjadają ptaków i wogóle są takie miłe. No i jeszcze niech udowodnią, że
    sikorki nie przylatują nie ze strachu lecz dlatego, że nie lubią miziania

    Mój kot łapie sikory. A na karmnikach - ptaki drapieżne.

  • 16. Data: 2010-07-12 15:24:52
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    On Mon, 12 Jul 2010, J_K_K wrote:

    > No i jeszcze niech udowodnią, że sikorki nie przylatują nie ze strachu
    > lecz dlatego, że nie > lubią miziania kocim futerkiem.

    Po co mają dowodzić czegoś, skoro po prostu nie mają zasranych parapetów.
    Pozdrawiam konkretnie
    skryba