  • 101. Data: 2015-03-18 22:30:20
    Temat: Re: Jak poprawić akustykę?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Cóż zrobić, pechowcy chodzą po świecie. A to wełnę im sprzedadzą
    > brudną, a to garnki trujące, więc i żółte okno się trafić może.

    Teraz się okazało, że wszystko przez aerobik. A już najgorsze jest
    skakanie na nim.

    Jarek

    --
    Może to bez te nawozy śtucne,
    może był w szkole zbyt pilnym uczniem,

  • 102. Data: 2015-03-18 22:34:18
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Teraz się okazało, że wszystko przez aerobik. A już najgorsze jest
    > skakanie na nim.

    Nie pozostało nic innego jak wziąć karabin i sprawy w swoje ręce.

    Ewa

  • 103. Data: 2015-03-19 08:10:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-18 o 20:09, FEniks pisze:

    > Ja mam jakieś zwykłe plastiki. Deweloper wstawiał, to na pewno nie
    > zaszalał.

    Hm, właśnie sobie uświadomiłam, że przecież wszystkie połaciowe u mnie
    są drewniane. A trochę ich mam na piętrze.

    Ewa

  • 104. Data: 2015-03-19 08:30:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Hm, właśnie sobie uświadomiłam, że przecież wszystkie połaciowe
    > u mnie są drewniane. A trochę ich mam na piętrze.

    A są w ogóle plastikowe profile do okien połaciowych? Chyba nie
    spotkałem się. Aluminiowe, to i owszem. Takie okno w dachu, to
    trochę inna technika -- jeśli ma oś obrotu w środku skrzydła,
    to górna i dolna połówka nieco inaczej wygląda. Nie da się tego
    tak po prostu urżnąć z metra. Trzeba frezować, kleić, czy cóś.

    Jarek

    --
    Siedzieliśmy jak w kinie
    na dachu przy kominie,

  • 105. Data: 2015-03-19 11:23:51
    Od: " 666" <...@...6>

    Znana fabryka, oprócz m.in. Kowar.

    -----
    > A jeśli jednak dywan, to drugie pytanie - czy ktoś ma doświadczenia z dywanami
    firmy "agnella" z Białegostoku?

  • 106. Data: 2015-03-19 11:27:09
    Od: " 666" <...@...6>

    A jak chciałbyś przymocować suchy tynk do muru ceglanego?
    Zgodnie ze sztuką to ruszt, tylko po co w nowym mieszkaniu?

    -----
    > Walili placki gipsowe tu i ówdzie, po uważaniu, a nie tak jak zasady sztuki
    budowlanej każą.

  • 107. Data: 2015-03-19 13:56:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2015 11:27:09 +0100, 666 napisał(a):

    > (...)tylko po co w nowym mieszkaniu?

    Właśnie temu się nie mogę nadziwić - PO CO.
    Przecież do tego nawet obrazka nie da się normalnie przymocować. Pęka toto
    na łączeniach, żeby nie wiem jak starannie je zamaskowano. Wygląda toto po
    kilku latach, jak wnętrze barakowozu lub budki z piwem.
    --

    Ikselka
    pewni siebie.

  • 108. Data: 2015-03-19 22:13:54
    Od: FEniks <x...@p...fm>

> [...]
    > to górna i dolna połówka nieco inaczej wygląda. Nie da się tego
    > tak po prostu urżnąć z metra. Trzeba frezować, kleić, czy cóś.

    Google podpowiadają, że są.
    Widocznie technika poszła do przodu.

    Ewa

  • 109. Data: 2015-03-19 22:15:53
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-19 o 11:23, 666 pisze:
    > Znana fabryka, oprócz m.in. Kowar.

    Kowary to chyba już splajtowały, a Białystok króluje na rynku, z tego co
    zdążyłam się zorientować.
    Jutro mają mi przywieźć nabytek, raz kozie śmierć. ;)

    Ewa

  • 110. Data: 2015-03-20 17:39:51
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-19 o 22:15, FEniks pisze:

    > Jutro mają mi przywieźć nabytek, raz kozie śmierć. ;)

    No i przyszedł! Jest piękny, miękki i w ogóle cudowny. Został wybrany
    wełniany, bo akurat wzór idealnie pasuje mi do firanek. ;-P

    Ewa