  • Data: 2013-04-11 12:52:50
    Temat: Jak sciagnac ruszt?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jest sobie pomieszczenie z sufitem 2mx2m. Sufit podwieszany na stelażu
    jednopoziomowym na grzybkach. Każdy profil CD wisi na dwóch grzybkach a
    wolne końce ma wsunięte w profil UD.

    Pytanie czy da się jakoś łatwo zdemontować profile CD bez odkręcania UD?
    Udało mi się "odpiąć" grzybki i mam 2 metrowy profil CD którego końce tkwią
    w UD myślałem aby go jakoś obrócić tak aby końce się wysunęły z UD, ale do
    tego bym musiał najpierw wygiąć grzybki bo teraz skutecznie blokują obrót.
    Czy to jest jedyne rozwiązanie czy są jakieś sztuczki?

    Aha. Profile są znacznie grubsze i sztywniejsze niż te z supermarketu.

    Pozdrawiam
    Ergie