  • 41. Data: 2010-12-23 16:05:47
    Temat: Re: Jaka Wełna na poddasze
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 23 Gru, 16:21, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Dlatego teraz moim zdaniem optymalne jest 25cm welny z lambd 0.039. Knauf o
    > takich parametrach grubo ci 15cm kosztuje  teraz ok 10 zl za m2 jak dobrze
    > pami tam.

    Nie! Dlatego lepiej kurde bylo wybudowac parterowke i polozyc w
    podobnej cenie na tanim drewnianym stropie te 50cm welny ~0,039 :-)
    Nastepny dom - parterowka z niskim daszkiem !!!! ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 42. Data: 2010-12-23 16:57:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    v.googlegroups.com...
> [...]

    podobnej cenie na tanim drewnianym stropie te 50cm welny ~0,039 :-)
    Nastepny dom - parterowka z niskim daszkiem !!!! ;)
    A to tak. tu zgoda
    Mój bedzie podobny do tego
    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/genowefa/
    Oczywiscie projekt indywidualny za 1500zł;)))

  • 43. Data: 2010-12-23 17:32:31
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-23 09:06, Adams pisze:
    > Użytkownik "M"<M...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Cos Pan taki interesowny moim dachem ;-)

    Nie twoim, tylko bzdury pleciesz nt. "obciążenia dachu wełną".

    > Skad mam to wiedziec ;-)))
    >
    > Rozumiem, ze chodzi Pan w butach o dwa numery za duze bo przeciez
    > zawsze mozna zalozyc szesc par skarpet i dalej noga sie zmiesci :D
    >

    > pozdrawiam
    > Adams
    > PS. A tak bardziej powaznie te 4.5 metra to od czego mierzone, foto mile
    > widziane :-))

    Od kalenicy do posadzki - a niby skąd miałoby być. Dlatego żadna
    różnica, czy dam 15cm, 20cm czy 30cm. I tak wszystko się mieści pod
    skośnym dachem.

    M.

  • 44. Data: 2010-12-23 17:33:35
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-23 09:40, Adams pisze:
    > Użytkownik "KS"<o...@o...pl> napisał w wiadomo?ci
    > Witam ponownie,

    > To zdanie dyskwalifikuje jakiekolwiek moze i sluszne
    > racje Pana.

    To raczej dyskwalifikuje twoje porady. Grubość docieplenie to akurat ta
    rzecz, którą bez problemu można zwiększyć.

    M.

  • 45. Data: 2010-12-23 17:55:22
    Temat: Re: Jaka Wełna na poddasze - odradzam Rockwool
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > (pierwsza warstwa) później, przy wkładaniu wełny między profile, nie było
    > już tak źle. Moja wełna w ogóle się nie rozwarstwiała, przy grubości 15cm
    > trzymała się między krokwiami co prawie metr (ale i tak sznurowałem) i
    > jestem z niej bardzo zadowolony.

    Moja tez sie nie rozwarstwiala i nie wiem co im tam sie rozwarstwia. Dla
    mnie to super welna i gdyby nie to pylenie to bylaby idealna.

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2010-12-23 17:55:23
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Nie! Dlatego lepiej kurde bylo wybudowac parterowke i polozyc w
    > podobnej cenie na tanim drewnianym stropie te 50cm welny ~0,039 :-)
    > Nastepny dom - parterowka z niskim daszkiem !!!! ;)

    Też tak myślę ale lepiej i łatwiej położyć 2-3 warstwy styropianu na
    zakład.
    Prosta bryła, dom parterowy, poddasze nieocieplane tylko do trzymania
    bombek choinkowych a strop z wyłożonym
    30cm styropianu. Taki będzie mój następny dom jeśli będę go budował i
    coraz bardziej do tej budowy dojrzewam.

    Marek

  • 47. Data: 2010-12-23 18:29:19
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    > Też tak myślę ale lepiej i łatwiej położyć 2-3 warstwy styropianu na
    > zakład.

    ze wzgledów pożarowych nie zdecydowałbym sie na styropian wewnątrz budynku.
    A wełna jest bezpieczna, parametry i cene ma podobną jak styro.

    b.

  • 48. Data: 2010-12-23 21:01:26
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

> [...]
    >
    > ze wzgledów pożarowych nie zdecydowałbym sie na styropian wewnątrz
    > budynku. A wełna jest bezpieczna, parametry i cene ma podobną jak

    Ale tak się przecież nieraz robi. Styropian i na nim 5-6cm wylewka
    żeby dało się po tym strychu chodzić.
    Stropodach też ociepla się styropianem.

    Marek

  • 49. Data: 2010-12-23 21:30:04
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> wrote:

    > Ale tak się przecież nieraz robi. Styropian i na nim 5-6cm wylewka żeby
    > dało się po tym strychu chodzić.
    > Stropodach też ociepla się styropianem.

    A jest jakaś przyczyna że tak się robi? Ja nie rozumiem po co jest ta
    wylewka. Jak wykańczałem balkon, to mój ojciec kółka sobie na czole rysował,
    gdy przyklejałem 10cm styrodur bezpośrednio do betonu. Na to położyłem klej
    do zatapiania siatki, siatkę pancerną, uszczelniacz dwuskładnikowy... i
    można układać płytki (już je nawet przyniosłem do pokoju i leżą pod drzwiami
    balkonowymi :-D).
    Po jakiego diabła ta wylewka?

    --
    Bartek

  • 50. Data: 2010-12-23 21:57:58
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisał w > >A jest jakaś
> [...]
    > uszczelniacz dwuskładnikowy... i można układać płytki (już je nawet
    > przyniosłem do pokoju i leżą pod drzwiami balkonowymi :-D).

    Po to aby nie trzeba było kleić płytek na poddaszu gdzy będziesz
    chciał tam chodzić i być może coś cięższego przechować.

    Marek