  • Data: 2009-01-24 15:34:47
    Temat: Jaka pojemność zasobnika c.w.u. ?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam kocioł c.o. + bojler gazowy Richmonda do ciepłej wody o poj. 151 litrów.
    Te 151 litrów przy temperaturze ok. 45 st. wystarczało o ile nie kąpała się
    więcej niż 1 osoba. Drugi kąpiący się musiał poczekać minimum pół godziny na
    ciepłą wodę. Wymieniam teraz to wszystko na kocioł jednofunkcyjny z
    zasobnikiem.
    Jaką pojemność zasobnika mam wybrać dla 3-osobowej rodziny?
    Podobno szybciej nagrzewają one wodę od bojlera i nie ma problemu z kąpielą
    "seryjną". Czy 100 litrów nie będzie mało?
    Jacek