  • 1. Data: 2010-03-15 10:13:56
    Temat: Jaki duzy kwiat do salonu?
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Chcialbym kupic duzy kwiat doniczkowy do salonu. Miejsce srednio
    naslonecznione - odleglosc okolo 2 m od duzego okna tarasowego. Miejsce
    narazone na przeciagi. Wysokosc pomieszczenia 2,8 m. Poczatkowo chcialem
    kupic Beniaminka ale ta opcja odpada ze wzgledu na mozliwe przeciagi,
    ktorych ten kwiat nie lubi. Juka tez odpada bo za bardzo mi
    spowszechniala - w kazdym markecie pelno ich stoi w holach.
    Co byscie poleclili?

  • 2. Data: 2010-03-15 10:44:19
    Temat: Re: Jaki duzy kwiat do salonu?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "majer" <a...@n...ma> wrote in message
> [...]
    > ktorych ten kwiat nie lubi. Juka tez odpada bo za bardzo mi
    > spowszechniala - w kazdym markecie pelno ich stoi w holach.

    Filodendron.

  • 3. Data: 2010-03-15 13:20:55
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "majer" <a...@n...ma> wrote in message
    >
    > Filodendron.

    Fikus dębolistny.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 4. Data: 2010-03-15 13:24:32
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Mar 15, 11:13 am, majer <a...@n...ma> wrote:
> [...]
    > ktorych ten kwiat nie lubi. Juka tez odpada bo za bardzo mi
    > spowszechniala - w kazdym markecie pelno ich stoi w holach.

    Pandan, nic go nie rusza, nawet jak jest niepodlewany czy stoi daleko
    od okna.
    Tylko raczej należy unikać bezpośredniego kontaktu - ostre liście.

    ZZ@private

  • 5. Data: 2010-03-15 13:42:17
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> wrote:

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Fikus dębolistny.

    Palmy. Dracenę, ale ona podobna do juki. Oleander( trujący, przy dzieciach
    odpada).Zwykły fikus, albo obrzeżony też ładnie wygląda.U mnie stoi 1,5m
    diffenbachia, ale nie wiem, czy lubi przeciągi;-).
    J.

  • 6. Data: 2010-03-15 14:22:27
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    majer pisze:

    > Co byscie poleclili?

    Ficus lyrata.
    --
    B.

  • 7. Data: 2010-03-15 15:52:08
    Od: M&C <c...@T...pl>

    W dniu 2010-03-15 14:42, krys pisze:
    U mnie stoi 1,5m
    > diffenbachia, ale nie wiem, czy lubi przeciągi;-).

    Trująca.

    Cyprian

  • 8. Data: 2010-03-15 17:23:23
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    M&C wrote:

    > W dniu 2010-03-15 14:42, krys pisze:
    > U mnie stoi 1,5m
    >
    > Trująca.

    Wiem, ale nie spożywam.
    J.

  • 9. Data: 2010-03-15 17:33:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wiem, ale nie spożywam.
    > J.

    Dziecko może, nawet w sposób "niewidzialny".

  • 10. Data: 2010-03-15 17:40:14
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dziecko może, nawet w sposób "niewidzialny".

    Moje nie jadły. Po pierwsze dlatego, że wiedziałam, co mam w domu, po drugie
    dlatego, że były pilnowane, po trzecie dlatego, że diffenbachia przy małych
    dzieciach nie stała w ich zasięgu. Po czwarte nie polecam ani diffenbachii,
    ani oleandra do domu z małymi dziećmi.
    J.