  • 1. Data: 2011-06-14 17:17:30
    Temat: Odp: Rolety zewnętrzne mocowane do okna
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2011, 18:47:08 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Widziałem rolety mocowane we wnęce okiennej i prawdopodobnie przykręcone
    > bezpośrednio do ramy okna. Ponieważ mam docieplenie ze styropianu, więc
    > taki sposób montażu najbardziej by mi pasował.
    > Zasłonięcie części okna od góry nie będzie mi przeszkadzać.

    Taka roleta z natury rzeczy nie może być ciężka, a jeśli będzie lekka to owszem
    światło zatrzyma ale na psa już nie pomoże.
    Aby roleta wpływała na ograniczenie dźwięków powinna być ciężka (fizyki tak na
    poważnie nie daje się oszukać) albo bardzo sztywna, inaczej będzie działać jak
    membrana i d... .
    Tak więc jeśli wystarczy Ci ograniczenie światła to roleta wewnętrzna (gumowane dają
    na prawdę dobry efekt), a jeśli pies jest bardzo szczekliwy to szukaj czegoś
    mocowanego do ścian (mają jakieś patenty) a ostatecznie o żaluzje montowane do okien
    pytaj u producenta swoich ram.

    --
    ZZ@private