  • 1. Data: 2011-09-09 09:17:18
    Temat: Jaki profil poziomy do przykręcenia sztachet
    Od: "hit\(wytnij to\)o...@o...pl" <hit(wytnij)okazja@o2.pl>

    Witam mam pytanie moze orientujecie się jaki profil stalowy należałoby
    zastosować do przykręcenia sztachet sztachety wysokość 160 cm ,szerokośc 9
    cm,grubośc około 2cm, odległośc między słupkami albo 2,5m albo 3 m
    ,proponuja mi profil 2mm 20 x40 .Jakie są wasze doświadczenia w tej materii
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-09 11:35:30
    Temat: Re: Jaki profil poziomy do przykręcenia sztachet
    Od: "hit\(wytnij to\)o...@o...pl" <hit(wytnij)okazja@o2.pl>

    acha Proponują mi profil 40x20mm zastanawiam się czy na odległości 3 m nie
    bedzie za słaby i jeszcze jedno czy np nie można zastosowac kątownika
    zinogiętego 40x 20mm
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-09-09 17:47:07
    Temat: Re: Jaki profil poziomy do przykr?cenia sztachet
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Weź w rękę profil i kątownik i porównaj na oko sztywność.
    Podeprzyj na długości 3 m i spróbuj obciążyć siła podobną do ciężaru
    sztachet i już będzie wiedział.
    IMO kątownik lepszy, bo nie koroduje w środku i łatwiej przykręcać
    sztachety.
    Ja mam do sztachet 1,40 m kątownik gorącowalcowany 40 mm i jest ok przy
    długości pola 2,5 m. Na moje oko zimnogięty 40x20 będzie za wiotki.
    Jacek

  • 4. Data: 2011-09-10 09:49:36
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "hit(wytnij to)o...@o...pl" <hit(wytnij)okazja@o2.pl> napisał w
    wiadomości news:j4cliu$19h$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > cm,grubośc około 2cm, odległośc między słupkami albo 2,5m albo 3 m
    > ,proponuja mi profil 2mm 20 x40 .Jakie są wasze doświadczenia w tej

    W moim przypadku odległość miedzy słupkami to 2,5-2,6m. Sztachety mam
    troszke krótsze bo ok 120cm-140cm ale ciut grupsze 2,3mm szczeliny ok
    1-1,5cm. Poczatkowo przykrecilem do profilu 1,8x2 i niestety przesło ugięło
    sie na środku. Poza tym nie spodziewałem sie ze złote wkrety sa tak slabe bo
    po kilku tygodniach połowa była pozrywana. Zmieniłem na profil 2x4 i teraz
    jest OK choc minimalnie równiez sie ugięły ale juz tego golym okiem nie
    widac jak poprzednio. Zastosowałem wkrety za stali nierdzewnej i teraz
    trzymaja dobrze. Przy twojej dlugosci sztachet i dluzszym przęśle dalbym
    profile ciut grubsze.

    pozdrawiam