  • 1. Data: 2011-09-08 13:53:28
    Temat: ludzie mieszkali w ulu
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    http://www.joemonster.org/filmy/37943/Ludzie_ktorzy_
    mieszkali_w_ulu

    Jakoś tak nigdy do szkieletorów,kanadyjczyków czy tym podobnych domów
    nie miałem przekonania.. To mnie utwierdza w tej tezie.

  • 2. Data: 2011-09-08 15:35:48
    Temat: Re: ludzie mieszkali w ulu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 15:53, Albercik pisze:
    > http://www.joemonster.org/filmy/37943/Ludzie_ktorzy_
    mieszkali_w_ulu

    > Jakoś tak nigdy do szkieletorów,kanadyjczyków czy tym podobnych domów
    > nie miałem przekonania.. To mnie utwierdza w tej tezie.

    Histeryzujesz.

    Swoją szosą ciekaw jestem, ile w sumie mieli miodu ;)

    Miodek dobry :D

  • 3. Data: 2011-09-08 15:54:41
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:j4ahcp$kl5$...@n...news.atman.pl...
    > http://www.joemonster.org/filmy/37943/Ludzie_ktorzy_
    mieszkali_w_ulu

    > Jakoś tak nigdy do szkieletorów,kanadyjczyków czy tym podobnych domów nie
    > miałem przekonania.. To mnie utwierdza w tej tezie.
    Głupka zaprosili do usuniecia roju
    SJS

  • 4. Data: 2011-09-08 17:46:09
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Jakoś tak nigdy do szkieletorów,kanadyjczyków czy tym podobnych domów
    > nie miałem przekonania.. To mnie utwierdza w tej tezie.

    ale takiego kanadyjczyka, to prawie każdy ma od stopu po kalenicę...
    nawet w murowańcu...
    BTW a ja się pytam... gdzie byli rodzice... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2011-09-08 19:40:48
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Sep 8, 3:53 pm, Albercik <n...@g...pl> wrote:
    > http://www.joemonster.org/filmy/37943/Ludzie_ktorzy_
    mieszkali_w_ulu

    > Jakoś tak nigdy do szkieletorów,kanadyjczyków czy tym podobnych domów
    > nie miałem przekonania.. To mnie utwierdza w tej tezie.

    Za to mozesz miec osy w piwnicy czy na strychu.

    U nich klimat jest inny. Wilgoci duzo wiec nie bardzo lubia takie
    solidne domy jak nasze. Pod tynkiem nie widac co sie legnie. A takie
    lekkie domki sie szybko burzy i buduje nowe...

  • 6. Data: 2011-09-08 20:20:36
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Swoją szosą ciekaw jestem, ile w sumie mieli miodu ;)
    >
    > Miodek dobry :D

    Pewnie się skończył i dlatego biedne pszczoły wyeksmitowali.

    KADAR

  • 7. Data: 2011-09-08 20:26:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 22:20, Kadar pisze:

    > Pewnie się skończył i dlatego biedne pszczoły wyeksmitowali.

    Czyli wariant Kadaffiego? ;->

  • 8. Data: 2011-09-09 08:58:07
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-08 15:53, Albercik pisze:
    > http://www.joemonster.org/filmy/37943/Ludzie_ktorzy_
    mieszkali_w_ulu

    > Jakoś tak nigdy do szkieletorów,kanadyjczyków czy tym podobnych domów
    > nie miałem przekonania.. To mnie utwierdza w tej tezie.

    Nie przesadzaj sprzedadzą miód i wybudują większy dom.

    Ja mam murowany, a i tak pszczoły próbowały się zalęgnąć.

    Za nim taki rój się zrobi trzeba sporo czasu - a pszczoły przecież widać
    gdzie latają i można od razu reagować.

    PAMIĘTAJCIE pszczoły są pod ochroną - do usuwania ich wzywajcie
    pszczelarzy pasjonatów - oni chętnie wezmą królową z całym inwentarzem :)

    Ariusz

  • 9. Data: 2011-09-09 15:06:51
    Od: cyberm_no_@_spam_tlen.pl

    > Za nim taki rój się zrobi trzeba sporo czasu - a pszczoły przecież widać
    > gdzie latają i można od razu reagować.
    bzdura

    --
    Robert CyberM