  • 21. Data: 2009-03-26 22:48:41
    Temat: Re: Jakie kable po?????
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > zasilanie po ethernecie 48V chyba tam leci. Mnie namówili na kable
    > nieskręcone w wiele miejsc i teraz mogę je zamurować tylko. Telefony
    > kupiłem voip zamiast normalnych, mogę zadzwonić na voipowy z laptopa c zy z
    > budki :-) Prądu pobierają prawie zero. mają wake on lan, a zwykły aparat
    > wymaga zasilania non stop z centralki.

    A zeby dzialalo WOL myslisz, ze prad nie jest potrzebny?

  • 22. Data: 2009-03-27 00:26:11
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "T.M.F." <t...@n...mp.pl> wrote in message

    > A zeby dzialalo WOL myslisz, ze prad nie jest potrzebny?

    Jest ale znikome ilości do porównywarki MAC adresu i odbierania broadcastu
    who has...

  • 23. Data: 2009-03-27 08:10:30
    Temat: Re: Jakie kable położyć
    Od: geyb <g...@g...pl>

    > Zalać i zatynkować, czy bawić się w dużo głębsze bruzdy i peszel?

    Głębsze bruzdy i peszel. Ułatwisz sobie życie w przyszłości, gdy
    będziesz musiał dołożyć (lub wymienić) jakiś kabel.

  • 24. Data: 2009-03-27 08:15:23
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Głębsze bruzdy i peszel. Ułatwisz sobie życie w przyszłości, gdy będziesz
    > musiał dołożyć (lub wymienić) jakiś kabel.

    Utopia.

  • 25. Data: 2009-03-27 09:01:50
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "geyb" <g...@g...pl> wrote in message

    > Głębsze bruzdy i peszel. Ułatwisz sobie życie w przyszłości, gdy będziesz
    > musiał dołożyć (lub wymienić) jakiś kabel.

    Dokładnie - okablowanie strukturalne idzie w kanałach.

  • 26. Data: 2009-03-27 09:20:49
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Głębsze bruzdy i peszel. Ułatwisz sobie życie w przyszłości, gdy będziesz
    > musiał dołożyć (lub wymienić) jakiś kabel.

    Po co dajesz takie rady- przeciez to totalna głupota.

    Krzysiek

  • 27. Data: 2009-03-27 10:38:33
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Po co dajesz takie rady- przeciez to totalna głupota.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Znowu napadasz kompy?

    Wystarczy wyładowanie i po kablach...

  • 28. Data: 2009-03-27 14:28:56
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Wystarczy wyładowanie i po kablach...

    nie wiem gdzie Ty mieszkasz, wiele domow nie ma instalacji odgromowej nawet.

    Do peszla nic nie wciagniesz juz - tym bardziej nowego kabla zasilajacego.
    Chyba ze kabel ma srednice 5mm a peszedl 25mm :)

    Peszel mialby sens przy alarmach, jakis drogach RTV sygnalow (glosniki, jakis
    lan, polaczenie antena z komina -> TV itd). Peszle mozna dac w scianach by w
    przyszlosci cos wciagnac do domu bez kucia i wiercenia (np okaze sie ze za
    10lat beda doprowadzac swiatlowody do domow).

    No i w okolicy biurek, komputerow, sprzetu RTV dac duzo gniazdek obok siebie
    :-)

    Dobry pomysl z monitoringiem, mi jakos to ucieklo a chetnie bym zalozyl i
    patrzyl na ogrod a teraz kurcze dom ocieplony pieknie i szkoda...
    Przy kamerze - czujka ruchu z 500W zarnikiem, bedzie widac cos wieczorem :)

    Do tego cyfrowy modulator dobrej klasy i instalacja TV w domu. Wlaczasz kanal
    100 - widzisz obraz z kamery sprzed furtki np. Kanal 101, ogrod i dziecko w
    piaskownicy sypiace piachem po oczach kolegi. To juz nie fikcja ani nie
    bajonskie kwoty. Kabelki dac czy tam peszle (pamietajac ze im wiecej zakretow
    po drodze i im mniejszy luz w peszlu tym wciagniecie kabla moze byc praktycznie
    nie realne).

  • 29. Data: 2009-03-27 14:54:00
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Znowu napadasz kompy?
    >
    > Wystarczy wyładowanie i po kablach...
    I co z tego. Jakie jest prawdopodobieństwo wyładowania A ile wiecej roboty
    przy kuciu pod peszele. Skórka warta wyprawki?
    I co wciagniesz pózniej w taki zatynkowany peszel przewód 3*2,5mm?

    Krzysiek

  • 30. Data: 2009-03-27 14:54:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote: