  • 21. Data: 2011-10-19 14:23:45
    Temat: Re: Jakie przewody?
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Paź, 07:33, "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online"
    <m...@g...com> wrote:

    > Nie rozumiesz.
    >
    > Kamera analogowa (koncentryk) ma znacznie wieksza czulosc, anizeli
    > kamera cyfrowa (skretka).
    >
    > Nie wspomne juz o tym, ze kamerki IP (skretka) sa znacznie drozsze
    > anizeli analogi.

    Ty tez dalej nie rozumiesz ze mozesz puscic kamere analogowa po
    skretce :)
    Wystarczy np. taki transformatorek:

    http://www.dipol.com.pl/transformator_video_etrix_1v
    p-a_z_wtykiem_bnc_2szt__M16655.htm

    W cenie 20-25 pln sa tez takie co puszczasz sygnal video + zasilanie
    po jednej skretce.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 22. Data: 2011-10-19 16:53:46
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 18-10-2011 o 22:13:24 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > no jak sie da skrętką wysłać 1Gb
    Ale 1Gb nie oznacza wcale że po skrętce lecą dane z zegarem 1000Mhz,
    zegar jest dużo niższy :)

    > to da sie też sygnał wideo którego pasmo wynosi?

    5Mhz max dla PAL-a.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 23. Data: 2011-10-19 18:09:53
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2011-10-19 16:23, Adam pisze:

> [...]
    p-a_z_wtykiem_bnc_2szt__M16655.htm

    > W cenie 20-25 pln sa tez takie co puszczasz sygnal video + zasilanie

    Ja to rozumiem, ba .... znam takich, co puszczaja po skretce 230v - da
    sie przeciez - ale to nie o to chodzi co sie da, ale o to jak to zrobic
    dobrze i zgodnie ze sztuka.

    Ja swoje zdanie poparte doswiadczeniem wyrazilem - nie chce mi sie
    przekonywac nikogo nad wyzszoscia swiat bn nad wn :P

    --
    Z wyrazami szacunku,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004
    www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 24. Data: 2011-10-19 18:25:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Paź, 20:09, "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online"
    <m...@g...com> wrote:

    > Ja to rozumiem, ba .... znam takich, co puszczaja po skretce 230v - da
    > sie przeciez - ale to nie o to chodzi co sie da, ale o to jak to zrobic
    > dobrze i zgodnie ze sztuka.

    Ale to jest zgodne ze sztuka. Zasilanie do kamerek tez. Wszystko
    zgodne ze standardami i sztuka. Od tego jest ten sprzet. Nikt nie robi
    nic "na chama". Producent (producenci) gwarantuja ze to bedzie dzialac
    jak nalezy. Nikt nie pisze o puszczaniu 230v skretka. O PoE pewnie tez
    nie slyszales skoro dla Ciebie puszczanie zasilania skretka to taka
    nowosc ? :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 25. Data: 2011-10-19 21:38:42
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2011-10-19 20:25, Adam pisze:

> [...]
    > jak nalezy. Nikt nie pisze o puszczaniu 230v skretka. O PoE pewnie tez
    > nie slyszales skoro dla Ciebie puszczanie zasilania skretka to taka

    Ale co to jest poe? Bo nie slyszalem?

  • 26. Data: 2011-10-20 09:38:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Paź, 23:38, "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online"
    <m...@g...com> wrote:

    > Ale co to jest poe? Bo nie slyszalem?

    Power on Ethernet. PoE+ pozwala dostarczac urzadzeniom do ok. ~25W i
    jest to standard, wiec tyle wlasnie bez najmniejszego problemu i w
    kazdych warunkach wytrzyma skretka. Zatwierdzone przez wszystkie
    mozliwe instytucje i firmy. A dla Ciebie to "na chama" :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 27. Data: 2011-10-21 00:29:38
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2011-10-20 11:38, Adam pisze:

> [...]
    > kazdych warunkach wytrzyma skretka. Zatwierdzone przez wszystkie
    > mozliwe instytucje i firmy. A dla Ciebie to "na chama" :)

    Uffff, dobrze, ze mi powiedziales - bo nie wiedzialem, jak jest zasilane
    pare setek urzadzen, ktore zainstalowalem :D