  • 1. Data: 2011-10-18 13:24:15
    Temat: okno półokragłe zamiast kanciastego wymina - jak zrobic?
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    mam okna na górze ze ściętym rogiem - brzydkie jak cholera - chciałbym je
    zastapić oknami zaakraglonymi w miejscu sciecia ? Jak takie okno obsadzić i
    jak to zrobić zeby nie było dziury w rogu?

    Dzieki za pomo i pozdr
    rt

  • 2. Data: 2011-10-18 13:34:26
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "rt" napisał w wiadomości grup
    >? Jak takie okno obsadzić

    Tradycyjnie i
    >jak to zrobić zeby nie było dziury w rogu?

    Pianka montażowa/ styropian np

  • 3. Data: 2011-10-18 17:00:02
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Oct 18, 3:24 pm, "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > zastapić oknami zaakraglonymi w miejscu sciecia ? Jak takie okno obsadzić i
    > jak to zrobić zeby nie było dziury w rogu?

    Mozna jak radzi Kris osadzic okna na piance ale mozna tez wmurowac
    gazobetonowe bloczki.
    Ich zaleta jest to ze dadza sie dopasowac do otworu, mozna je
    przykleic i dac po kotwie.
    Pianka moze i trwala ale jak gryzon czy mrowka wejdzie to sobie
    miejsce wygryzie. W gazobetonie juz raczej nie albo mniej chetnie. Do
    tego jesli otwor zostanie duzy to pianki tyle nie nafukasz albo trzeba
    bedzie na nia zrobic mini szalunek...

  • 4. Data: 2011-10-19 17:07:59
    Od: "Lech R" <l...@g...pl>

    Ja bym dawał gazobeton, na kotwy wklejane do góry.
    Lech

    v.googlegroups.com...