eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJakie są koszty adaptacji gotowego projektu ? - Wielkopolska › Re: Jakie są koszty adaptacji gotowego projektu ? - Wielkopolska
    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie są koszty adaptacji gotowego projektu ? - Wielkopolska
    Date: Tue, 5 May 2009 07:43:39 +0200

    Użytkownik "zen" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gtoj1d$d6j$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Architekt z polecenia zawołał za adaptację 2000,00 ( projekt kosztował
    > 1800,00); nie wprowadzmy zmian; chodzi tylko o adaptację do pozwolenia na
    > budowę, wszystkie potrzebne dokumenty tez mam.
    >
    > Moze macie namiary na kogoś tańszego ??

    A to sama architektura czy wszystkie branże ?
    Jak sama architkura to może kogos trochę tańszego znajdziesz jak wszystkie
    branże to niech Ci stempluje

    Gratuluje znalezienia projektu który nie wymaga zmian
    Ja jestem na podobnym etapie, ale projekt kupiony będzie wymagał jakiś zmian

    Wymairy salonu to już zależą od upodobań, ale budowanie garażu na dwa
    samochody o szerokości 5,4m i długości 5,5 (w jedno stanowsiko "wchodzą"
    drzwi od kotłowni, to oznacza że motoryzcyjny świat projektanta kończy się
    na Tico

    Pozdrawiam
    Bartosz Augustyniak
    Łódź