    From: "Maxi" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jakość parkietu
    Date: Wed, 24 Nov 2010 21:16:20 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Pytanie do znawców: parkiet dębowy, klasa 1. Wczoraj 3x cyklinowany i 2x
    lakierowany, dzisiaj położony lakier trzeci raz, niby po szlifowaniu -sam nie
    wiem, bo musiałem na kilka godzin wyjść. Obserwuję, że nie jest jak lustro, widać
    pod światło, że niektóre klepki tak jakby miały niektóre słoje niżej, czyli
    niedocyklinowane. Lakier półmat zawiera w niektórych miejscach jakby jakieś
    drobinki...

    Szczeliny przy ścianach wynoszą od 3 mm do ok. 2,5 cm.
    Wiele klepek jest b. jasnych a wiele też b. ciemnych -czy tak powinna wyglądać 1
    klasa?
    Spodziewałem się prawdziwego gładkiego lustra a to co widzę, to wydaje się, że
    jest spartaczone... To co widziałem u znajomych to było arcydzieło-lodowisko, a
    tutaj mam mieszane uczucia.

    B. proszę o podpowiedź jak powinien wyglądać dobrze położony parkiet dębowy
    półmat.