  • 1. Data: 2010-11-24 20:16:20
    Temat: Jakość parkietu
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Pytanie do znawców: parkiet dębowy, klasa 1. Wczoraj 3x cyklinowany i 2x
    lakierowany, dzisiaj położony lakier trzeci raz, niby po szlifowaniu -sam nie
    wiem, bo musiałem na kilka godzin wyjść. Obserwuję, że nie jest jak lustro, widać
    pod światło, że niektóre klepki tak jakby miały niektóre słoje niżej, czyli
    niedocyklinowane. Lakier półmat zawiera w niektórych miejscach jakby jakieś
    drobinki...

    Szczeliny przy ścianach wynoszą od 3 mm do ok. 2,5 cm.
    Wiele klepek jest b. jasnych a wiele też b. ciemnych -czy tak powinna wyglądać 1
    klasa?
    Spodziewałem się prawdziwego gładkiego lustra a to co widzę, to wydaje się, że
    jest spartaczone... To co widziałem u znajomych to było arcydzieło-lodowisko, a
    tutaj mam mieszane uczucia.

    B. proszę o podpowiedź jak powinien wyglądać dobrze położony parkiet dębowy
    półmat.

  • 2. Data: 2010-11-25 00:14:24
    Temat: Re: Jakość parkietu
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 24 Nov 2010 21:16:20 +0100, "Maxi" <m...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >pod światło, że niektóre klepki tak jakby miały niektóre słoje niżej, czyli

    nie jestem fachowcem od parkietu, ale 2x lakierowanie tego samego
    dnia, to wg mnie jakas sciema! Przeciez polozona warstwa lakieru sie
    nie zdazy utwardzic!!!

    >Lakier półmat zawiera w niektórych miejscach jakby jakieś
    >drobinki...

    wyglada to na paprchowy. Przed kazdym lakierowaniem odkurza sie
    podloge....ale jak mieli odkurzac, skoro lakier ledwo co
    przeschnal.!!!!

    >Szczeliny przy ścianach wynoszą od 3 mm do ok. 2,5 cm.

    mnie tez tak zrobili z czego bylem bardzo niezadowolony. Ja fachowcom
    zapomnialem, ze chce miec dylatacje od sciany rownej wielkosci - np.
    aby dociagnac jakis kabelek.

    >Wiele klepek jest b. jasnych a wiele też b. ciemnych -czy tak powinna wyglądać 1
    >klasa?

    ja z klasy 3 zrobilem klase wyzej, bo kazalem przebierac klepki - aby
    kladli te lepsze.

    >Spodziewałem się prawdziwego gładkiego lustra a to co widzę, to wydaje się, że
    >jest spartaczone... To co widziałem u znajomych to było arcydzieło-lodowisko, a
    >tutaj mam mieszane uczucia.

    Trzeba bylo wziac tego samego fachowca.

    >B. proszę o podpowiedź jak powinien wyglądać dobrze położony parkiet dębowy
    >półmat.

    polmat nigdy nie bedzie lustrem i jest to chyba bezpieczniejszy rodzaj
    powierzchni lakieru.

    --
    ThinkXtra