  • Data: 2010-11-25 00:14:24
    Temat: Re: Jakość parkietu
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Nov 2010 21:16:20 +0100, "Maxi" <m...@o...pl>
    wrote:

    >Pytanie do znawców: parkiet dębowy, klasa 1. Wczoraj 3x cyklinowany i 2x
    >lakierowany, dzisiaj położony lakier trzeci raz, niby po szlifowaniu -sam nie
    >wiem, bo musiałem na kilka godzin wyjść. Obserwuję, że nie jest jak lustro, widać
    >pod światło, że niektóre klepki tak jakby miały niektóre słoje niżej, czyli
    >niedocyklinowane.

    nie jestem fachowcem od parkietu, ale 2x lakierowanie tego samego
    dnia, to wg mnie jakas sciema! Przeciez polozona warstwa lakieru sie
    nie zdazy utwardzic!!!

    >Lakier półmat zawiera w niektórych miejscach jakby jakieś
    >drobinki...

    wyglada to na paprchowy. Przed kazdym lakierowaniem odkurza sie
    podloge....ale jak mieli odkurzac, skoro lakier ledwo co
    przeschnal.!!!!

    >Szczeliny przy ścianach wynoszą od 3 mm do ok. 2,5 cm.

    mnie tez tak zrobili z czego bylem bardzo niezadowolony. Ja fachowcom
    zapomnialem, ze chce miec dylatacje od sciany rownej wielkosci - np.
    aby dociagnac jakis kabelek.

    >Wiele klepek jest b. jasnych a wiele też b. ciemnych -czy tak powinna wyglądać 1
    >klasa?

    ja z klasy 3 zrobilem klase wyzej, bo kazalem przebierac klepki - aby
    kladli te lepsze.

    >Spodziewałem się prawdziwego gładkiego lustra a to co widzę, to wydaje się, że
    >jest spartaczone... To co widziałem u znajomych to było arcydzieło-lodowisko, a
    >tutaj mam mieszane uczucia.

    Trzeba bylo wziac tego samego fachowca.

    >B. proszę o podpowiedź jak powinien wyglądać dobrze położony parkiet dębowy
    >półmat.

    polmat nigdy nie bedzie lustrem i jest to chyba bezpieczniejszy rodzaj
    powierzchni lakieru.

    --
    ThinkXtra