  • 271. Data: 2014-07-03 13:37:29
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Najpierw ty

    [ciach] :-)

    Nie wiem, co "najpierw ja", bo nie przeprosiłeś więc nie czytam.
    Próbuj dalej, może w końcu dojrzejesz albo przypadkiem wpadniesz na
    odpowiednie słowo. Wychowuję dzieci mogę też wychowywać Ciebie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 272. Data: 2014-07-03 13:40:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 13:26, Ghost pisze:

    > Lawie.

    Nie, mi się tęcza kojarzy z optymizmem po deszczu.

    Oraz z pryzmatami.

  • 273. Data: 2014-07-03 13:41:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 13:37, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > [ciach] :-)
    >
    > Nie wiem, co "najpierw ja", bo nie przeprosiłeś więc nie czytam.

    Kręciłeś, kombinowałeś, kłamałeś. Przykro mi, że jesteś takim krętaczem.

    Póki nie przeprosisz za kłamstwa - spierdalaj.

  • 274. Data: 2014-07-03 13:51:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tyle, że te dokumenty możemy poznać dopiero dzisiaj, a zachód już
    > wcześniej wielokrotnie nam udowodnił, że losy Polski są mu całkowicie
    > obojętne.

    Zgadza się, dlatego to jak napisałem tylko gdybanie.

    > Wiesz jaka była zgoda na użycie siły?
    > Opowiadał mi znajomy z pracy, który jako młody chłopak został wcielony do
    > jednostek ZOMO pacyfikujących kopalnię Wujek. Młodzi zostali wysłani tam
    > bez ostrej amunicji, a ci którzy mieli ostrą amunicję mieli wyraźny zakaz
    > jej użycia.

    To jest kwestia dyskusyjna. Gdyby nie było zgody to by tej ostrej amunicji w
    ogóle nie mieli. Tal jak policja która jedzie na mecz ma tylko gumowe kule.

    > Strzały padły dopiero, kiedy akcja zaczęła się wymykać spod kontroli,
    > kiedy górnicy rzucili się z kilofami na młodych ZOMOW-ców, prawie dzieci.
    > Znajomy opowiadał, że osobiście widział jak jeden z jego kolegów z szeregu
    > "oberwał" kilofem i został wciągnięty w tłum górników.

    Słyszałem różne historie z obu storn barykady, nie chcę się licytować kto
    kogo pierwszy uderzył ani kto był bardziej agresywny. Bo z jednej strony
    związkowcy rozpuścili plotkę o zaminowaniu bram butlami z tlenem (co jak
    dziś wiemy nie miało miejsca, ale ZOMO-wcy o tym nie wiedzieli), ale z
    drugiej to nie górnicy wyszli z kopalni tylko ZOMO przyszło do nich.

    W każdym razie kto kogo pierwszy uderzył to kwestia drugorzędna. Gdyby nie
    decyzja o stłumieniu strajku zamiast przeczekania do niczego by nie doszło.

    > To widzę proponujesz jeszcze bardziej drastyczne środki - zagłodzić i
    > wykończyć zimnem.

    Weź nie manipuluj. Historia pokazuje że przeczekanie jest najlepszą formą
    walki ze strajkiem. Nie "zagłodzić" bo ja nie proponuję by ich stamtąd nie
    wypuszczać. Po prostu poczekać aż zmarzną, zgłodnieją i im się "znudzi".

    > Ale kilku, a nie kilkuset tysięcy obywateli, które mogłoby ponieść śmierć,
    > gdyby doszło do interwencji radzieckiej.

    Można było wprowadzić stan wojenny a strajków nie rozwiązywać siłowo. Z
    pierwszego w żaden sposób nie wynika drugie. Powtarzam: to czy wprowadzenie
    stanu wojennego było błędem czy nie tego się nie dowiemy, bo nie wiemy jak
    by się zachód zachował. Natomiast siłowe rozwiązanie strajków było błędem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 275. Data: 2014-07-03 13:59:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Kręciłeś

    [ciach] :-)

    Ja jestem cierpliwy, w wychowaniu cierpliwość i konsekwencja to podstawa.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 276. Data: 2014-07-03 14:05:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 13:59, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > [ciach] :-)
    >
    > Ja jestem cierpliwy, w wychowaniu cierpliwość i konsekwencja to podstawa.

    Jesteś też zakłamany. I nie potrafisz przyznać się do błędu.

  • 277. Data: 2014-07-03 14:07:09
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Nie, mi się tęcza kojarzy z optymizmem po deszczu.

    >Oraz z pryzmatami.

    Kłamiesz

  • 278. Data: 2014-07-03 14:07:48
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 03.07.2014 13:37, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    >Kręciłeś, kombinowałeś, kłamałeś. Przykro mi, że jesteś takim krętaczem.

    I kto to pisze.

  • 279. Data: 2014-07-03 14:11:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 14:07, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Kłamiesz

    LOL, to się nazywa epicki poziom urojeń - anonimowy duszek twierdzi, że
    lepiej wie co ja myślę niż ja sam :)

    Otóż, duszku, nie sądź innych podług siebie.

  • 280. Data: 2014-07-03 14:13:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 14:07, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > I kto to pisze.

    Ktoś kto wyraźnie wykazał poważne błędy w wywodach kłamczuszka Ergiego,
    po czym ów zamiast przyznać się do błędu jak jakiś uczciwy człowiek -
    wyciął ten fragment i strzelił focha.

    Zachowanie dziwnie charakterystyczne dla religijnych fundamentalistów -
    stąd też moje podejrzenie iż wbrew zaprzeczeniom Ergie jest jednak
    głęboko religijny.