  • 281. Data: 2014-07-03 14:14:12
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-03 14:07, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Kłamiesz

    Daj chlopakowi spokoj. Na przestrzeni kilku ostatnich lat nie
    spodziewalem sie, ze tak mu sie pogorszy. Zawsze byl idiota, ale teraz
    to przechodzi wszelkie wyobrazenia. Widocznie grupowemu onaniscie kuska
    juz przestaje stawac. No zal chlopa, zal.

  • 282. Data: 2014-07-03 14:19:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 14:14, Maniek4 pisze:

    > to przechodzi wszelkie wyobrazenia. Widocznie grupowemu onaniscie kuska
    > juz przestaje stawac. No zal chlopa, zal.

    O, proszę, i jest wiele wyjaśniająca projekcja.

  • 283. Data: 2014-07-03 14:33:45
    Od: "Wojtus" <w...@n...dla.ciebie>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Kazda? :-)

    No właśnie. Głupi zarzut że każda. Tylko ta jedna bo każdy wie dokładnie w
    jakim celu w tym konkretnie miejscu stoi i jakie organizacje uważają ją za
    swój znak towarowy.
    Niestety pedały i homosie i inni zboczeńcy. A jeżeli uważają że nie ta
    tecza, to niech spadają na biegun północny szukać swojej tęczy.

  • 284. Data: 2014-07-03 14:36:52
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 03.07.2014 14:07, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >LOL, to się nazywa epicki poziom urojeń

    Nie to się nazywa "styl na Lawę", nie poznałeś? Tak myślałem, jedynie się
    upewniłem, że nie spodoba Ci się twój własny styl "argumentacji"

  • 285. Data: 2014-07-03 14:38:33
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 03.07.2014 14:07, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Ktoś kto wyraźnie

    próbuje poniżać rozmówców.

  • 286. Data: 2014-07-03 14:41:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 14:36, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Nie to się nazywa "styl na Lawę", nie poznałeś? Tak myślałem, jedynie
    > się upewniłem, że nie spodoba Ci się twój własny styl "argumentacji"

    Tylko jak ja piszę, że ktoś kłamie to oznacza, że ten ktoś napisał
    nieprawdę z premedytacją. Ty powtarzasz słowa jak papuga - bezmyślnie.

  • 287. Data: 2014-07-03 14:44:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-03 14:41, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko jak ja piszę,

    To az ziemia drzy.. :-DDDDD

  • 288. Data: 2014-07-03 14:44:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 14:38, manipujujące cytatami ścierwo Ghost pisze:

    > próbuje poniżać rozmówców.

    A potem jeszcze masz pretensje, że ci wytykam twoje zakłamanie.

  • 289. Data: 2014-07-03 14:51:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 14:44, kolejne manipulujące cytatami ścierwo Maniek4
    pisze:

    > To az ziemia drzy.. :-DDDDD

    I chyba znowu projekcja, tylko jakaś dziwna... Masz jeszcze epilepsję?

  • 290. Data: 2014-07-03 14:53:47
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Tylko jak ja piszę, że ktoś kłamie to oznacza, że ten ktoś napisał
    >nieprawdę z premedytacją.

    Ależ oczywiście, czymkolwiek obrzucisz dyskutanta to jest to uczciwe,
    dlatego, ze udzieliłeś sobie do tego prawa. Wiemy, wiemy...