  • 191. Data: 2014-07-02 13:54:03
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:53b3f1c2$0$2240$65785112@news.neostrada.pl...

    > Niestety wyszło Ci duże stereotypowe gówno -
    > ja głosuję na PO :-DDD

    Ależ wcale nie! Słowo klucz - najczęściej a ty już to bierzesz za pewnik
    100% ?
    Ja wielokrotnie spotkałem się z oceną mojej osoby że skoro napierdzielam się
    z PO to napewno jestem PISiakiem, tymczasem ja nie mam z nimi nic wspólnego,
    i nawet nigdy głosu mojego nei dostali. Mało tego, kiedyś byłem za PO!

  • 192. Data: 2014-07-02 13:54:46
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    https://miziaforum.wordpress.com/2012/04/

  • 193. Data: 2014-07-02 13:56:57
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    https://miziaforum.wordpress.com/2014/06/29/mega-szo
    k-nowa-tasma-p-o-tuska-oplaca-pis-kaczynskiego-w-zam
    ian-za-swiety-spokoj/

  • 194. Data: 2014-07-02 14:04:37
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Burak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >https://miziaforum.wordpress.com/2014/06/29/mega-sz
    ok-nowa-tasma-p-o-tuska-oplaca-pis-kaczynskiego-w-za
    mian-za-swiety-spokoj/

    Rozumiem, że próbujesz mnie ewangelizować? Nie zapomnij wskazać na którego
    wodza powinienem zmienić swoje preferencje bo się mogę zagubić.

  • 195. Data: 2014-07-02 14:07:56
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    > Rozumiem, że próbujesz mnie ewangelizować? Nie zapomnij wskazać na którego
    > wodza powinienem zmienić swoje preferencje bo się mogę zagubić.

    Hahahahaha ale się łatwo dałeś złapać.
    Nawet nie przeczytałeś ze zrozumieniem, tymczasem z treści na tej stronie
    wyraźnie wynika że autorem jest osoba która nie lubi katabasów.
    Hahahahaha

  • 196. Data: 2014-07-02 14:11:19
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Burak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości

    >Hahahahaha ale się łatwo dałeś złapać.

    Ale na co?

    >Nawet nie przeczytałeś ze zrozumieniem, tymczasem z treści na tej stronie
    >wyraźnie wynika że autorem jest osoba która nie lubi katabasów.

    I co w związku z tym?

    >Hahahahaha

    A rozumiem, nie dałem cudzysłowu "ewangelizować".

    Łopatologicznie - ewangelizować w sensie nawrócić na swoją wiarę (tu:
    polityczne preferencje).

    Lem miał rację.

  • 197. Data: 2014-07-02 14:30:12
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    > A rozumiem, nie dałem cudzysłowu "ewangelizować".

    Nie ściemniaj. Zamiar jaki miałeś jest jasny i czytelny

    > Łopatologicznie - ewangelizować w sensie nawrócić na swoją wiarę (tu:
    > polityczne preferencje).

    Jednak cudzysłowia nie było. Hahaha A teraz ściemniasz.

    > Lem miał rację.

    Nie potrafisz użyć we właściwym momencie znaku cudzysłowia.
    Lem to potrafił, a ty geniuszu który się na niego powołujesz, nie potrafisz.

  • 198. Data: 2014-07-02 14:43:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Jul 2014 13:45:29 +0200 osobnik zwany Burak napisał:

    > To że był to epizod na początku jego życia to już nie liczy się? Hitler
    > spotkał się ze Stalinem gdy ten pierwszy był malarzem a ten drugi
    > zakonnikiem.
    > Nawet miło sobie pogawędzili.

    epizod ciągnący sie kilkadziesiąt lat? Próbuj dalej.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 199. Data: 2014-07-02 14:45:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Jul 2014 13:43:35 +0200 osobnik zwany Burak napisał:

    > Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie! Najczęściej typowe gówno POwskie tak właśnie rozumuje. Czyli,
    > jak nie jesteś z PO to jesteś PISiakiem mocherem i co tam jeszcze.

    widzisz biedaku. ty zawsze musisz mieć wodza i wroga. Ale nie wszyscy tak
    mają.,

  • 200. Data: 2014-07-02 14:50:55
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    > widzisz biedaku. ty zawsze musisz mieć wodza i wroga. Ale nie wszyscy tak
    > mają.,

    Widzisz, w tym sęk że ja nigdzie nie napisałem że mam jakiegoś wodza. Hahaha
    Brnij dalej. Wymyślaj i wsadzaj mi do głowy i ust swoje urojone brednie.