  • 311. Data: 2014-07-03 15:35:35
    Temat: Re: Jezioro
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Jul 2014 15:29:28 +0200 osobnik zwany Wojtus
    napisał:

    > Daruj sobie
    > Zdołałem porozmawiać nie raz na ten temat z dziesiątkami różnych osób.
    > Wtym sporej części niekatolików. Nawet buddystów było z pięciu. Każdy
    > uważa tak jak ja napisałem wcześniej.
    > Katoliccy fundamentaliści także ale inne wyznania lub niewierzący wręcz
    > mają takie same zdanie. Tylko homosie i pedały mają odmienne zdanie a
    > każdego innego wkładają do wspólnego wora z katolikami. Ty też.

    powaliłeś mnie siłą swoich argumentów
    "A mój brat jest większy!"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 312. Data: 2014-07-03 15:35:39
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 03.07.2014 15:14, ikka pisze:

    >To chyba oczywiste, że fundziaki są z definicji kreaturami o podwójnych
    >standardach.

    Ścierwami, ścierwami ich!

  • 313. Data: 2014-07-03 15:35:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Jul 2014 15:10:12 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Jesteś pewien?

    a wskażesz dowody na tezę Wojtusia?

  • 314. Data: 2014-07-03 15:36:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 15:33, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Nie mogę odpowiedzieć, ponieważ, nie zwróciłeś się do mnie per
    > "ścierwo", bądź konsekwentny.

    Bo tym razem tylko robisz żałosne uniki...

  • 315. Data: 2014-07-03 15:38:23
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-03 11:05, Maniek4 pisze:

    > No bez przesady z tymi tabletkami antykoncepcyjnymi...

    masz rację, to przesada. jednak są w Polsce miejsca, gdzie kobiety
    spotykają się z takim problemem. u lekarza lub w aptece.
    uważam, że odmowa sprzedaży tabletek pacjentce, która przychodzi z
    receptą powinna być karana. surowo.

    > No oczywiscie ze nie. Pisalas cos o gender.

    pisałam, że w tym temacie kościół jest bardzo aktywny. nie wiedząc o co
    tam tak właściwie chodzi.

    > Gender, dwoch pedalow to rodzina, facet w sukience...

    uważasz, że dziecku byłoby lepiej w domu dziecka? a jeśli np.
    mężczyzna, który ma dziecko, zwiąże się z innym facetem, należy mu
    odebrać dziecko i umieścić je w domu dziecka?
    a może należy wyzywać opiekunów tego dziecka od pedałów i je
    stygmatyzować?
    troszkę więcej pomyślunku i mniej zacietrzewienia życzę.

    > Naprawde chcesz zeby np. Twoje dzieci przebieraly sie w ciuchy innej
    > plci i byly tak emocjonalnie rozjechane zeby nie wiedzialy czy juz sa bi?

    a dlaczego miałyby się przebierać? bo chyba nie od wiedzy o tym:
    http://tnij.org/2mh6h4o
    bo jeżeli rozmowa o roli kobiet i mężczyzn w różnych dziedzinach życia
    oraz o stereotypach rozjeżdża emocjonalnie twoje dzieci, to im
    współczuję.

    > Moja wizja swiata to nie tyle wiara co natura. Jak widzialem, ze moja
    > zona rodzi dziecko to wiem, ze to jest matka, a ja ojciec. Nie jakies
    > rodzice z alfabetu, no litosci. Ci ktorym sie wydaje, ze moga byc

    to, co piszesz to bzdury. kto ci takich rzeczy do głowy nawkładał?
    fronda? sam gdzieś tu piszesz, że nie wiesz, czym jest to straszne
    gender. mimo to się wypowiadasz. ludzie mądrzy tak nie robią.

    > madrzejsi od natury sa nie tyle grozni, co zwyczajnie smieszni. Niech
    > jeszcze zniosa pory roku, dzien i noc jakims dekretem.
    > Martwi mnie troche to, ze ci pensjonariusze oddzialow psychiatrycznych
    > znajduja taki poklask i ktos ich wogole wybiera. Nie najlepiej swiadczy
    > to o populacji prawde mowiac. A kosciol broni zwyczajnie wartosci

    ale przy okazji nie pozwala żyć innym tak, jak chcą. niezależnie od
    tych innych wyznania. to nie jest fair.

    > rodziny. Mowi, ze nie powinno sie dmuchnac jednej sasiadki w
    > poniedzialek, a drugiej w srode. Nie zdradza sie zony i nie odchodzi od
    > dzieci. I nie wstaje sie jednego dnia rano facetem z lozka, a drugiego
    > baba, bo tak sobie ktos upier tego...

    kościół nie ma monopolu na moralność. jest wręcz zaprzeczeniem
    wszelkich zasad moralnych.

    > W tym konkretnym przypadku to akurat jest oczywiste. Niby dlaczego ktos
    > ma stawiac pedalskie symbole przed wejsciem do kosciola i na placu

    bo ma takie samo prawo jak i ty żyć w tym kraju tak jak mu się podoba?

    > konkretnej nazwy? Wystarczy sie zastanowic ile lat stoi tam ten kosciol
    > chociazby. Sprawa druga to naprawde w stolycy nie brak miejsca na takie
    > symbole i nikt nie mialby nic przeciwko. Po co szukac konfrontacji,
    > wiedzac, ze znajda sie obroncy podpalajacy ten watpliwy artystycznie
    > pomysl? Sa dwa wyjscia. To dzialanie celowe, albo nasza wladza to

    to samo pytanie można zadać myśląc o golgota picnic. po co kościół szuka
    konfrontacji itd...

    > kompletni idioci zeby o tym nie wiedzieli. Ja oczywiscie stawiam na
    > punkt pierwszy.
    > Sprawa trzecia - jak pamietasz po katastrofie smolenskiej konserwator
    > zabytkow niby to nie zgodzil sie na maly krzyz przed palacem. Nie to, ze
    > jestem zwolennikiem krzyza w tym miejscu, ale jakos trudno wytlumaczyc
    > sobie, ze mogl zgodzic sie na stalowa kratownice na srodku malego placu
    > otoczonego zabytkami. Hipokryzja? Nie to wystawiony wielki FUCK!

    ok, zlikwidujmy z przestrzeni publicznej tęczę i krzyże. jestem za. ale
    nie zgadzam się na likwidowanie tęczy i zostawienie krzyży.

    > Nie, ale dobra zabawa czesto jest przy piwie. Nie uwazam, ze to cos
    > zlego. Sam za czasow studenckich pijalem tam piwo. To dodatkowy argument
    > za lokalizacja po prostu. Jest miejsce, czas prawie nie ma znaczenia, bo
    > tramwaje i tak nie jezdza.

    a jaki to ma związek z tęczą i ateistami?

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.

  • 316. Data: 2014-07-03 15:39:54
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-03 14:33, Wojtus pisze:
> [...]
    > Niestety pedały i homosie i inni zboczeńcy. A jeżeli uważają że nie ta
    > tecza, to niech spadają na biegun północny szukać swojej tęczy.

    a niby dlaczego? to tak samo ich Polska jak i twoja. chcesz wyganiać
    wszystkich obywateli tego kraju, którzy żyją i myślą inaczej niż ty?
    trochę umiaru...

  • 317. Data: 2014-07-03 15:44:15
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 03.07.2014 15:33, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Bo tym razem tylko robisz żałosne uniki...

    Kłamiesz.

  • 318. Data: 2014-07-03 15:44:28
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-03 15:19, Ghost pisze:

    > Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

    > A gdyby na tej sztuce obrażali, ponizali i drwili z Twojego dziecka?

    myślę, że obowiązujące ustawy definiują w sposób wystarczający co i o
    kim można publicznie powiedzieć. definiują też dozwolone formy protestu.

    czy - analogicznie - nie-katolicy mogą walić w garnki, krzyczeć i
    blokować trasę procesji, bo im się nie podoba bezsensowne zamykanie
    ulic i zmiany w rozkładach jazdy?
    po prostu uważam, że potrzeba trochę więcej myślenia i szacunku dla
    wolności innych. to wszystko.

  • 319. Data: 2014-07-03 15:48:49
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Dnia pięknego Thu, 03 Jul 2014 15:10:12 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >a wskażesz dowody na tezę Wojtusia?

    Ja się Ciebie pytam, czy jesteś pewien, że ta konkretna teza konkretnie
    kojarzy się wyłącznie "katolickim fundamentalistom"? Po prostu odpowiedz.

    Nie wiem czym jest "teza Wojtusia".

  • 320. Data: 2014-07-03 15:52:22
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >myślę, że obowiązujące ustawy definiują w sposób wystarczający co i o
    >kim można publicznie powiedzieć. definiują też dozwolone formy protestu.

    Podtrzymujesz zatem: "nie podoba mi się tylko to, że jakaś grupa społeczna
    próbuje
    mi mówić co MOGĘ oglądać." czy nie? Bo o to pytałem, a nie o Twoja
    świadomość prawną.