  • 301. Data: 2014-07-03 15:11:20
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 15:04, zakłamane ścierwo Maniek4 pisze:

    > Ta powtarzana przez ciebie od lat projekcja na nikim nie robi juz
    > wrazenia. Powtarzasz od lat te same zuzyte frazesy. Zero postepu. Tkwisz
    > tam przy swoim biurku w smrodzie niezmienianych gaci, prowadzac dyskusje
    > wg. tego samego schematu. Ogolnie wiadomo, ze stary z ciebie
    > manipulator, emocjonalnie zatrzymany w wieku kilkunastu lat. Brak zony,
    > brak dzieci, brak towarzystwa ktore jest w stanie akceptowac
    > najwiekszego okolicznego cwoka poteguje frustracje ktora najlatwiej sie
    > przelewa z za ekranu. Az sie brzydze odpisywac pod twoim postem.

    A dlaczego projekcja miałaby robić wrażenie? To tylko stwierdzenie
    faktu, że tacy degeneraci jak ty swoje frustracje i upośledzenia bardzo
    często imputują innym.

    Zatem: umyj się, zrób pranie i wyjdź się przewietrzyć.

  • 302. Data: 2014-07-03 15:14:57
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-03 06:35, Ghost pisze:

    > Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

    > Weź przestan. Przecież wiadomo, ze zarówno "artysta" wie jak uzyskać
    > sławę, jak i obrońcy "sztuki" są jej prawdziwymi koneserami. Oczywiście

    ale ja wcale nie twierdzę, że jest to sztuka, którą chciałabym
    obejrzeć. nie podoba mi się tylko to, że jakaś grupa społeczna próbuje
    mi mówić co MOGĘ oglądać.
    a to budzi mój sprzeciw. uważasz, że niesłusznie?

    > protestujący też maja swoje za pazurem.
    >
    > BTW gdyby sztuka była iście antyhomo nie byłoby kwiku? co było jak
    > Wałęsa użył słów niewłaściwych?

    mogą sobie kwiczeć, ale grozić? blokować wejście do teatru? mnie się to
    nie podoba. nie podoba mi się również, że biszkopt gądecki pisze, że
    "sprawę uciąłby protest ogólnopolski, który by groził zamieszkami"

    tobie się to podoba? wg ciebie to jest ok?

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.

  • 303. Data: 2014-07-03 15:19:15
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >mi mówić co MOGĘ oglądać.
    >a to budzi mój sprzeciw. uważasz, że niesłusznie?

    A gdyby na tej sztuce obrażali, ponizali i drwili z Twojego dziecka?

    >"sprawę uciąłby protest ogólnopolski, który by groził zamieszkami"
    >tobie się to podoba? wg ciebie to jest ok?

    Oczywiście, że nie.

  • 304. Data: 2014-07-03 15:20:29
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-03 10:18, Maniek4 pisze:

    > Nie bardzo wiem o jaki teatr chodzi i o jaka akcje pis. Generalnie ja
    > nie bije ludzi z powodow religijnych i nie skladam doniesien. Nie

    tu jest o akcji pis:
    http://tnij.org/fwrd613
    a tu o blokowaniu wejścia do teatru:
    http://tnij.org/4tku2z0

    ja uważam, że jest to skandaliczne. bez względu na to, kto blokuje.

    > przeszkadzaja mi geje i babochlopy o slodkim nazwisku kielbasa. Mam co
    > najwyzej spore problemy zwiazane z estetyka takich ludzi, ale poki nie
    > wtracaja sie w moje sprawy to co mi tam... Czasem tylko zal publicznych
    > pieniedzy na pewne transmisje i oczywiscie w imie jeszcze wiekszego
    > fucka odbudowy za kilaset tysi jakiejs przyglupiastej teczy. To akurat

    widzisz, mnie się nie podoba wydawanie publicznych pieniędzy na
    świątynię opatrzności.

    > ja postrzegam jako prowokacje i nie dziwie sie niektorym ze w
    > ekspresyjny dosc sposob wyrazaja emocje.

    żeby wyrazić w inny zazwyczaj trzeba mieć trochę mózgu.

  • 305. Data: 2014-07-03 15:23:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 15:19, Ghost pisze:

    > A gdyby na tej sztuce obrażali, ponizali i drwili z Twojego dziecka?

    Ale sztuka drwi (sądząc z opisów) z mitologii.

    Czyżby dzieci były dla ciebie mitologią i wymagały wiary, gdyż poza tym
    są niedostrzeglane?

  • 306. Data: 2014-07-03 15:28:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 15:14, ikka pisze:

> [...]
    > mi mówić co MOGĘ oglądać.
    > a to budzi mój sprzeciw. uważasz, że niesłusznie?

    To chyba oczywiste, że fundziaki są z definicji kreaturami o podwójnych
    standardach.

    Zresztą popatrz na ten wątek - Maniek i Ghost najpierw strasznie się
    burzą, że komuś wytnąłem (zasadnie!) kłamstwo rzekomo straszliwie go
    obrażając, a potem sami w wyjątkowo szczeniacki sposób usiłują znieważyć
    (usiłują, bo takie szczyle jak oni nie są w stanie mnie znieważyć) i
    dodatkowo stosując bardzo prymitywne manipulacje (czyli jedną z form
    kłamstwa).

    Ale jak Kali kraść krowy, to jest to dobry uczynek...

  • 307. Data: 2014-07-03 15:29:28
    Od: "Wojtus" <w...@n...dla.ciebie>

    > a masz na to dowody? Bo jedynymi, którym się kojarzy są katoliccy
    > fundamentaliści.

    Daruj sobie
    Zdołałem porozmawiać nie raz na ten temat z dziesiątkami różnych osób. Wtym
    sporej części niekatolików. Nawet buddystów było z pięciu. Każdy uważa tak
    jak ja napisałem wcześniej.
    Katoliccy fundamentaliści także ale inne wyznania lub niewierzący wręcz mają
    takie same zdanie. Tylko homosie i pedały mają odmienne zdanie a każdego
    innego wkładają do wspólnego wora z katolikami. Ty też.

  • 308. Data: 2014-07-03 15:33:12
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Ale sztuka drwi (sądząc z opisów) z mitologii.

    >Czyżby dzieci były dla ciebie mitologią i wymagały wiary, gdyż poza tym są
    >niedostrzeglane?

    Nie mogę odpowiedzieć, ponieważ, nie zwróciłeś się do mnie per "ścierwo",
    bądź konsekwentny.

  • 309. Data: 2014-07-03 15:35:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2014 15:29, Wojtus pisze:

    > Daruj sobie
    > Zdołałem porozmawiać nie raz na ten temat z dziesiątkami różnych osób.
    > Wtym sporej części niekatolików. Nawet buddystów było z pięciu. Każdy
    > uważa tak jak ja napisałem wcześniej.

    Przejdziesz się po ulicach USA, zwłaszcza bardziej na południowym
    wschodzie, i dziesiątki różnych osób z pełnym przekonaniem oznajmią ci,
    że Ziemia ma jakieś 6 tysiecy lat.

    Czy to oznacza, że taka jest właśnie prawda?

  • 310. Data: 2014-07-03 15:35:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-03 15:11, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > często imputują innym.
    >
    > Zatem: umyj się, zrób pranie i wyjdź się przewietrzyć.

    Hehehe
    Wiesz, ja pamietam w przedszkolu taki schemat rozmowy. Cos, ze sam o
    sobie tak mowi, sam sie tak nazywa, czy jakos tak. Szczeniackie
    doczinki, czyli ni przypial, ni przylatal Lawa czystej formy.
    Stwierdzam zatem, ze sie pomylilem co do szacowania twojego poziomu
    emocjonalnego. To zdecydowanie nie bedzie kilkanascie lat. To pierwsza
    polowa dziesiatki, wiec tym bardziej mi ciebie zal.