  • Data: 2012-05-15 13:52:24
    Temat: KOMPOSTOWNIK
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie stałem się posiadaczem tego "urządzenia".
    Szukałem w necie informacji co i jak, a konkretnie chodzi mi o trawę i
    psie kupy.

    W obu przypadkach nie jest to idealny materiał na kompost - bo trawa
    zamiast butwieć może gnić, a psie kupy mogą zawierać szkodliwe "żyjątka"

    Wprawdzie nie chodzi mi tu bezpośrednio o produkcję kompostu - choć ten
    jak będzie to się przyda ale właśnie o "utylizację" trawy po koszeniu i
    psich kup.

    Różnie piszą co do trawy, żeby suszyć i dodawać partiami, a może są
    jakieś inne szybkie sposoby - z jednego koszenia mam około 2 taczek.

    Co do kup - nie mam ogródka poza 3 krzakami porzeczek i borówki
    amerykańskiej - więc nie muszę go dawać pod krzaki "jadalne"

    Chciałbym jednak uniknąć zgnilizny i smrodu. Czy macie jakieś rady jak
    kompostować trawę i psie odchody, może czymś przekładać, czymś
    posypywać... ?

    Ariusz