  • 21. Data: 2011-01-12 19:03:33
    Temat: Re: Kaloryfer "drabinka" w bloku
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-01-12 14:53, Kadar pisze:

    > Podgodowka bedzie dzialala tak jak ja ktos ustawi. Jesli da zbyt
    > goraca w2ode to taka uzyskasz w grzejnikach ale ja jeszcze nie
    > spotkalem sie, zeby administracja lub wspolnota przegrzewaly
    > mieszkania.

    To mamy odmienne doświadczenia. W starych budynkach (bloki z wielkiej
    płyty) grzejniki były dobrane do nieocieplonych ścian i nieszczelnych
    okien. Po wymianie okien i dołożeniu styropianu zwykle jest nadmiar
    mocy. Nie mówiąc o tym, że często w takich mieszkaniach jest zabójcza
    wysokość 2,5m. Nieocieplone rury ciepłej wody, gotowanie w kuchni, etc.
    i kończy się tym, że grzejniki mają nadmiar mocy (niektórzy np.
    pozbywają się w ogóle grzejnika w kuchni bez większej straty).

    Tak więc mamy różne doświadczenia.

    M.

  • 22. Data: 2011-01-12 19:35:51
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > To mamy dokladnie odmienne doswiadczenia - przegrzane mieszkania to dosc
    > powszechna sprawa, szczegolnie u gosci bez termostatow, badz z zepsutymi
    > termostatami.

    Dokladnie, mam doswiadczenia z niedogrzanymi mieszkaniam.

    KADAR

  • 23. Data: 2011-01-12 22:54:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

    > Dokladnie, mam doswiadczenia z niedogrzanymi mieszkaniam.

    A moze ze starymi oknami?