  • 11. Data: 2009-05-17 08:44:06
    Temat: Re: Kiedy kupowac węgiel?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gun954$gg9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Kup w lecie albo teraz.
    > 1. w kopalniach jest go nadmiar, więc możesz liczyć na dobrą jakość
    > 2. kupuj w okresie suszy, bo mniej zapłacisz za wodę
    > 3. nie licz, że stanieje na kopalniach (być może na składach obniżą nieco
    > marże)

    Kryzys jeszce nie przywalil w polsce (a przynajmniej stuknie), moze poczekac
    do lata, sa szanse, ze ceny jeszcze troche spadna.

  • 12. Data: 2009-05-17 08:45:41
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    spadną, jak się związki zawodowe zgodzą ;-)
    Jacek

  • 13. Data: 2009-05-17 08:46:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > spadną, jak się związki zawodowe zgodzą ;-)

    W Doniecku?

  • 14. Data: 2009-05-17 08:48:08
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    poza tym ceny węgla u nas nie są cenami wolnymi, tylko urzędowo narzuconymi,
    więc prawa rynku tu kiepsko działają
    Jacek

  • 15. Data: 2009-05-17 08:55:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > poza tym ceny węgla u nas nie są cenami wolnymi, tylko urzędowo
    > narzuconymi, więc prawa rynku tu kiepsko działają

    Na gaz tez kiepsko dzialaja?

  • 16. Data: 2009-05-17 12:10:17
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Mariusz pisze:
    > [..]
    >>
    > Chłopaki... wylaliście dziecko z kąpielą :-).
    > Facet pytał o to, kiedy najkorzystniej jest kupować węgiel, a Wy zaczęliście
    > dywagacje kiedy kto i jak ma ile kasy...? :-)

    o przepraszam - ja udzieliłem odpowiedzi do której sie przyczepił Mariusz

  • 17. Data: 2009-05-17 16:03:12
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > o przepraszam - ja udzieliłem odpowiedzi do której sie przyczepił Mariusz

    W sumie tak he he...
    Ale być bogatym tylko po to aby wiecznie i na wszystkim oszczędzać to chyba
    nie teges - jak dla mnie.
    Być bogatym to znaczy żyć wygodnie a nie zapie.... z węglarką w gumowcach
    po sniegu przy -20 na dworze ;-P
    Taka wizja domu raczej by mnie odstraszyła. Nie jestem bogaty ani nawet
    średnia klasa.
    Wystarcza mi, że nie musze się martwić "od 1 do 1". Ale węgla nie chcę.

    --
    Mariusz

  • 18. Data: 2009-05-17 16:11:06
    Od: r...@m...com

    > Witam
    > kto  obserwował cenę w poprzedniech latach
    > i mi podpowie w jakim miesiącu jest najtanszy węgiel ?
    > już kupować czy może jeszcze potanieje ?
    > pozdrawiam

    W kopalni 100-130 zł

    ...na składzie 800 zł

  • 19. Data: 2009-05-17 16:49:51
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Mariusz pisze:

    > W sumie tak he he...
    > Ale być bogatym tylko po to aby wiecznie i na wszystkim oszczędzać to chyba
    > nie teges - jak dla mnie.

    Hmmm... :-). Być bogatym to móc sobie pozwolić na to i owo, a być
    rozrzutnym - w odróżnieniu od bogatego - to wydawać pieniądze bez sensu
    - np. tylko dla wygody. :-)
    Jak dla mnie, żeby być bogatym, trzeba najpierw być... nie-rozrzutnym
    :-). Ale to tylko taka moja mała uwaga - każdy bogactwo postrzega
    inaczej ;-).

    > Być bogatym to znaczy żyć wygodnie a nie zapie.... z węglarką w gumowcach
    > po sniegu przy -20 na dworze ;-P

    Jak już jesteś 'bogaty', a nie chcesz zapie... przy minus dwadzieścia,
    to możesz poprosić 'Pana Henia' i mu odpalić ;-), będzie zadowolony, a i
    będziesz miał życzliwą duszę w sąsiedztwie w razie potrzeby.

    Zresztą... dzisiejsze piece, to już nie te piece, jakie pamiętam z
    dzieciństwa i młodości ;-) tu wszystko jest zautomatyzowane i zarzucenie
    wiadra węgla raz na ileś tam, to wcale nie zapie..., składzik z opałem
    też nie musi być na zewnątrz i już odpada kolejny problem z tym minus
    dwadzieścia... O odrobinie gimnastyki nie wspomnę...

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 20. Data: 2009-05-17 18:33:30
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > średnia klasa.
    > Wystarcza mi, że nie musze się martwić "od 1 do 1". Ale węgla nie chcę.

    wyobraź sobie, że są bogaci, którzy mieszkają w zabytkowym dworku i można tam
    grzać tylko w piecach na węgiel lub kominkiem
    po drugie kupno węgla nie oznacza, że sie z nim w gumowcach z...la