  • Data: 2010-06-22 12:25:20
    Temat: Kiedy wstawiać okna dachowe ?
    Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie!

    Buduję dom z użytkowym poddaszem.
    W planach mamy najpierw zasiedlenie parteru i potem jak pieniążki
    pozwolą stopniowe urządzanie poddasza.

    W związku z tym pomyślałem, aby dach pokryć w całości dachówką.
    Natomiast dopiero w czasie adaptacji poddasza, za 1,2 lub 5 lat
    zamontować okna połaciowe. Dom nie ma żadnych lukarn i jaskółek - tylko
    okna dachowe - 10 szt.

    Widzę tutaj dwie zalety tego rozwiązania.
    1. Okna nie padną łupem złodzieji jak dom będzie sam zimował.
    2. Niszczenie okien - okna nie będą narażone na czynniki zewnętrzne.
    3. Oszczędność kasy pomijam, bo i tak później będę je musiał kupić.

    Minusem wg mnie bedzie tylko nadmiarowy zakup dachówki.

    Co sądzicie o takiej kolejności?
    Jak to było/jest w Waszych domach?

    pozdrawiam serdecznie
    --