  • Data: 2010-06-22 12:29:21
    Temat: Re: Kiedy wstawiać okna dachowe ?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hvqa3f$9ee$1@speranza.aioe.org...
    > witajcie!
    >
    > Buduję dom z użytkowym poddaszem.
    > W planach mamy najpierw zasiedlenie parteru i potem jak pieniążki pozwolą
    > stopniowe urządzanie poddasza.
    >
    > W związku z tym pomyślałem, aby dach pokryć w całości dachówką.
    > Natomiast dopiero w czasie adaptacji poddasza, za 1,2 lub 5 lat zamontować
    > okna połaciowe. Dom nie ma żadnych lukarn i jaskółek - tylko okna
    > dachowe - 10 szt.

    10okien dachowych?
    Pewnie projekt z Archipelagu oni uwielbuiaja duzo okien w swoich projektach
    > Co sądzicie o takiej kolejności?
    > Jak to było/jest w Waszych domach?

    Wstawiałem od razu. Ale jak chcesz wstawić później to tz nie problem.
    Zapłacisz tylko dodatkowo za robocizne. Wstawiajac teraz miałbys to i tak
    wliczone w kosztach krycia dachu a brak tych okien nie obnizy pewno kosztu
    robocizny teraz

    Krzysiek