  • 1. Data: 2009-02-20 11:55:38
    Temat: Klejenie lustra w Łazience
    Od: s...@g...com

    Wymyśliłem sobie lustro w rogu łazienki.
    Pierwszą tafle lustra przykleiłem już do ściany.
    I teraz musze przykleić drugą tafle Która jest pomiedzy drzwiami a
    rogiem ściany.
    Pytanie jakie fugi zostawić pomiędzy lustrem-lustrem i lustrem-
    drzwiami.
    I z czego? Silikon czy zwykła fuga?

  • 2. Data: 2009-02-20 12:13:42
    Temat: Re: Klejenie lustra w Łazience
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Pytanie jakie fugi zostawić pomiędzy lustrem-lustrem i lustrem-
    > drzwiami.
    > I z czego? Silikon czy zwykła fuga?

    fugi takie, zeby optycznie jakos to wygladalo - najlepiej takie jak fugi
    miedzy kafelkami. Najlepiej elastyczne - czyli silikon, ale neutralny -
    zwykly moze "zjesc" lustro od tylu. Kolor jak fugi i bedzie OK :)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-02-20 12:49:05
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > fugi takie, zeby optycznie jakos to wygladalo - najlepiej takie jak fugi
    > miedzy kafelkami. Najlepiej elastyczne - czyli silikon, ale neutralny -
    > zwykly moze "zjesc" lustro od tylu. Kolor jak fugi i bedzie OK :)

    albo akryl

  • 4. Data: 2009-02-20 19:06:12
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    i jeszcze doradzę, żeby zabezpieczyć dolną krawędź lustra przed działaniem
    wilgoci. Woda skrapla się, spływa na dół (nawet, jak tego zbytnio nie widać)
    i po roku-dwóch dolna krawędź warstwy lustrzanej łuszczy się od tyłu, co
    wygląda nieładnie. Wystarczy przemalować dwa razy lakierem bezbarwnym i po
    kłopocie.
    Jacek

  • 5. Data: 2009-02-20 20:48:41
    Od: s...@g...com