  • 1. Data: 2009-02-20 11:05:05
    Temat: Zlew stalowy czy z konglomeratu?
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Mam dylemat.
    Mamy odmienne zdania z żoną co do zlewów kuchennych.
    Heh, pewnie trzeba będzie ustąpić. :-)
    Ale póki co prosiłbym grupowiczów o opinie.

    Stalowe są tańsze, ale chyba trudniej utrzymać w czystości.
    Czy ktoś z was używał tej z kongl. przez dłuższy okres czasu?

    PS. Stalowy - blaszak.
    Pzdr
    J23

  • 2. Data: 2009-02-20 11:58:53
    Temat: Re: Zlew stalowy czy z konglomeratu?
    Od: "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J23 <i...@p...onet.pl> napisał(a):

    Miałem stalowy, teraz mam z konglomeratu bo żonie sie podobał. Pod względem
    funkcjonalnym to porażka: jak sie wyleje do zlewu jekieś resztki to trzeba
    spłukać bo inaczej kongo zmienia kolor (i tak zmienia...). Padaka.

  • 3. Data: 2009-02-20 12:02:36
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Stalowe są tańsze, ale chyba trudniej utrzymać w czystości.
    > Czy ktoś z was używał tej z kongl. przez dłuższy okres czasu?

    Co do konglomeratów to mam bardzi mieszane uczucia. Przez 10 lat używałem
    stalowego gładkiego i nie było z nim najmniejszych problemów, teraz kupiłem
    do nowego mieszkania także stalowy ale taki fakturowany i także nie ma
    problemów z czyszczeniem. Jakoś nie widzę bezposredniego przełożenia na
    utrzymanie czystości. I tak i tak trzeba od czasu do czasu umyć. Stal się za
    to nie odbarwi i jest bardziej odporna chemicznie.

  • 4. Data: 2009-02-20 12:27:03
    Od: "jangr" <j...@i...pl>

    Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Tylko stalowy. Ten tzw. granit to porażka. Trudny w utrzymaniu, odbarwia się
    i jest po prostu nieładny.

  • 5. Data: 2009-02-20 16:40:41
    Od: Luke <l...@w...pl>

    od kilku miesięcy mam zlew z niby granitu i naprawdę nic się złego z
    nim nie dzieje, nic się nie odbarwia itp. Dodam jeszcze ze kupiłem go
    na allegro za jakieś 700zł więc jak widać nie był jakiś specjalnie
    drogi.

  • 6. Data: 2009-02-20 16:56:42
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    J23 pisze:
> [...]
    >
    > Stalowe są tańsze, ale chyba trudniej utrzymać w czystości.
    > Czy ktoś z was używał tej z kongl. przez dłuższy okres czasu?

    A moze ceramiczny, szkliwiony? Nie do zajechania.

  • 7. Data: 2009-02-20 21:08:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Luke" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    >700zł więc jak widać nie był jakiś specjalnie drogi.

    ;)))

    Kris

  • 8. Data: 2009-02-20 22:16:49
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Luke" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > ;)))

    Tez mam wrazenie, ze prawie jak za darmo. :-))

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-02-21 08:05:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Tez mam wrazenie, ze prawie jak za darmo. :-))

    My chyba w innym świecie zyjemy;))

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-02-21 09:34:29
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>