  • 1. Data: 2009-02-20 08:27:40
    Temat: Jaką odśnieżarke polecacie?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Po ostatnich szuflowaniach dojrzałem do zakupu pierwszej odśnieżarki.
    Przeznaczę na to max 1500 zł. Doradźcie, na co zwrócic uwagę? Może jakiś
    konkretny model polecacie?
    Mam do odśnieżania chodniki i podjazdy - w sumie 100-200 mkw.
    Jacek

  • 2. Data: 2009-02-20 08:49:09
    Temat: Re: Jaką odśnieżarke polecacie?
    Od: a...@g...com

    On 20 Lut, 09:27, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > konkretny model polecacie?
    > Mam do odśnieżania chodniki i podjazdy - w sumie 100-200 mkw.

    Mysle, ze zanim kupisz - sniegu juz nie bedzie ;) Jeszcze tydzien,
    poltorej, nie wytrzymasz ? :)))
    Jak na takie zimy jak ostatnio to ja bym proponowal byle co, byle
    tanie. I tak bedziesz uzywal gora tydzien, dwa w roku..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2009-02-20 08:58:19
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    On 20 Lut, 09:27, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
    Jak na takie zimy jak ostatnio to ja bym proponowal byle co, byle
    tanie. I tak bedziesz uzywal gora tydzien, dwa w roku..

    Taka za 500 / 600 PLN wystarcza spokojnie.
    Te większe z napędem to już przerost formy.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-02-20 09:36:08
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Jak na takie zimy jak ostatnio to ja bym proponowal byle co, byle
    > tanie. I tak bedziesz uzywal gora tydzien, dwa w roku..

    Dlatego mi starcza łopata z biedronki za 9,99 :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2009-02-20 09:37:41
    Od: "RN" <D...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konkretny model polecacie?
    > Mam do odśnieżania chodniki i podjazdy - w sumie 100-200 mkw.

    Ja bym polecał zakup samochodu terenowego UAZ
    http://www.allegro.pl/search.php?string=uaz&category
    =12410&order=p

    Zmiescisz sie do 1500 do niego spokojnie dorobisz sobie lemiesz montowany na
    zime a w lecie to frajda pojezdzic sobie po bezdrozach

    pozdrawiam
    RN

  • 6. Data: 2009-02-20 09:44:17
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Co do łopaty, to jej konstrukcja jest b. ważna.
    Jak się sporo odśnieża to trzeba się przed zakupem dobrze przyjżeć.
    Ważne by miała wzmocnienia, ostalowany brzeg i solidny trzonek.
    ;-)

    Pzdr
    J23

  • 7. Data: 2009-02-20 09:47:28
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dlatego mi starcza łopata z biedronki za 9,99 :-)

    Wszystko zależy od skali ;-)
    Do odgarnięcia tego co pług zagarnął z drogi
    - jak najbardziej.

    Ale do wyrzucenia 20 - 30 cm śniegu z ~300 m2,
    zdecydowanie wolę 1/2 godziny pracy z odśnieżarką,
    niż ~2 godziny z łopatą :-)

    Ja mam tą mniejszą - w zeszłym roku była trochę droższa,
    2 lata gwarancji.
    http://www.obi.pl/pl/

    Oczywiście nie gwarantuję, że jeszcze są ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2009-02-20 10:03:09
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    >Jak na takie zimy jak ostatnio to ja bym proponowal byle co, byle
    >tanie. I tak bedziesz uzywal gora tydzien, dwa w roku..

    A skąd wiesz że on w Zakopanym np. nie mieszka;)))
    A jak nie mieszka w górach to na nasze zimy albo szufla, albo najtańsza
    odśniezarka ale chyba lepiej z zakupem poczekac do jesieni i eksploatacja od
    nastepnej zimy.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-02-20 10:32:22
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    J23 pisze:

    > Co do łopaty, to jej konstrukcja jest b. ważna.
    > Jak się sporo odśnieża to trzeba się przed zakupem dobrze przyjżeć.
    > Ważne by miała wzmocnienia, ostalowany brzeg i solidny trzonek.

    To prawda, podpisuję się wszelkimi ręcami :) Tej zimy się przekonałem
    co to znaczy łopata do odśnieżania bez bocznych wzmocnień i bez rączki
    na końcu kija.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 10. Data: 2009-02-20 11:24:42
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    Mnie się marzy odsnieżarka taka co ma ze 20 lat.
    Koniecznie w mini.