  • 1. Data: 2011-06-06 17:31:15
    Temat: Kłopot z cesją pozwolenia na budowę
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Musze zrobić cesję. Developer mi podpisał, ale urzędnicy starym
    zwyczajem czepiają się dupereli.

    Ponieważ nie mam ochoty udowadniać urzędnikom dlaczego nie mają racji
    mam dwa rozwiązania:

    a) nekać dewelopera po kolejny podpis (ale jest go ciężko dorwać, bardzo
    cieżko)

    b) olać i wystapić o nowe pozwolenie na budowę.

    Teraz co do b) - czy to w ogóle jest mozliwe i ma sens? W zasadzie dom
    jest w stanie surowym zamknietym. Czy da się nie mieć "ciągłości"
    pozwolenia? I czy kłopot z uzyskaniem nowego warty jest olania
    roziązania a)?

    Ktoś mi radzi żeby zrobić b) bo to szybko idzie i nie ma problemu. Ale
    czy na pewno?

  • 2. Data: 2011-06-07 09:22:22
    Temat: Re: Kłopot z cesją pozwolenia na budowę
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

> [...]
    > dwa rozwiązania:
    >
    > a) nekać dewelopera po kolejny podpis (ale jest go ciężko dorwać, bardzo

    Dyc to deweleper zawalil a czepia sie Pan urzednikow.

    Prosze zrobic porzadek z develeporem i wymusic na nim dopelnienie
    obowiazkow, czesto sie okazuje ze ma wiecej zaleglosci w urzedach
    zwiazanych z budową (nie doniosl papierkow, projektow, nie oplacil
    czegos) celowo unika kontaktu i wizyt w urzedzie.

    pozdrawiam
    Adams