  • Data: 2009-07-16 20:35:23
    Temat: Kocioł gazowy CW i CO
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.ble.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Właśnie padła mi Beretta Kompakt 12/22 i tak sobie kancypuję
    co by nabyć nowy kocioł do grzania wody i domu.
    Tym razem chciałbym jednak piec z zasobnikiem aby wykorzystac
    cyrkulację ciepłej wody (tzw trzecia rurka)

    Jaki piec, jakiej firmy polecicie tak w granicach 5-6k pln który
    spełni moje oczekiwania? Dom mam pow 210m2 z czego
    tak konkretnie grzeję jakies 150 bo reszta to firma.
    Głównym źródłem ciepła CO jest u mnie kominek z płaszczem
    wodnym więc kocioł gazowy u mnie się nie narobi.

    Chciałbym także zwrócić uwagę na koszta pozniejszego
    serwisowania. Nie chciałbym mieć sprzetu w któryp póżniej
    wymiana bezpiecznika bedzie kosztować 100PLN.

    Dzięki z góry.

    --
    Szolek
    Verba docent, exempla trahunt