  • 11. Data: 2009-06-02 17:13:12
    Temat: Re: Kominek - z jakiej odległości nie parzy?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 09:03:43 +0200, shaman napisał(a):

    > Czy ktoś może mi z praktyki powiedzieć jaką odległość od paleniska
    > kominka trzeba liczyć jako "martwą strefę towarzyską"? Mam tu na myśli
    > np. siedzenie plecami do kominka na pufie bez uczucia nagrzewania pleców.

    Zależy jaki kominek i jak napalone.
    Od 0,5 metra do 3 metrów ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 12. Data: 2009-06-02 17:30:15
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    > mili

    Jasne ze mili, bardzo mili, tak jak milimetry :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 13. Data: 2009-06-04 06:57:03
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "shaman" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzeba liczyć jako "martwą strefę towarzyską"? Mam tu na myśli np.
    > siedzenie plecami do kominka na pufie bez uczucia nagrzewania pleców.

    Ja mam kominek otwarty. Jak w nim pale to w odległości dwóch metrów można
    spokojnie siedzieć - zreszta mam tak ustawione fotele. Nic złego się nie
    dzieje. Pale okazjonalnie- raz na kilka tygodni.

    Krzysiek