    From: Kresowiec <i...@t...de>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Konewka szklarniowa lub do roz
    Date: Wed, 24 Feb 2010 10:31:48 +0100

    Czolem!

    Sluchajcie, bo to sprawa honoru! Kiedys podczas odwiedzin takiego
    ewangelickiego "PGR-u" dla osob niepelnosprawnych, tez umyslowo,
    zauwazylem w kacie stara mala konewke szklarniowa. Firma, ktora ja
    wyprodukowala juz nie istnieje. A moja Zona az piszczy tak chciala ja
    miec. Ta konewke. Wiec zaczely sie podchody z mojej strony. Poczatkowo
    szef ogrodnikow nie chcial sie zgodzic, bo takich konewek z dluga szyjka
    do podlewania inspektow praktycznie nie ma. W koncu po tym, jak zawsze w
    odwiedziny przywozilem ciasta i muffiny, oraz po tym jak jesienia
    podarowalem kombi pelne dwuletnich okulizakow wielkoowocowych dereni i
    slodkich jarzebiny oddal mi ta konewke. Musialem jednak przyrzec, ze
    znajde taka sama plastikowa. Wowczas myslalem, ze to nie klopot taka
    konewke kupic ale w miedzyczasie oddalem swoja stara. Glupio bo znalezli
    jeszcze inne stare konewki, ktore chca mi oddac. Ale skad wziasc taka
    mala 4-5 litrowa konewke z dluga wylewka? Ja ta np.

    http://tinyurl.com/y9ybzpk

    Moze widzieliscie cos podobnego za mniejsze pieniadze w Polsce, wowczas
    kupilbym ich kilka i podarowal temu gospodarstwu. Zwykle trzymam sie z
    dala od wszelkich religii i kosciolow ale to co robi diakonia w mojej
    okolicy, to ekologiczne gospodarstwo i te warsztaty dla
    niepelnosprawnych, to wspaniala idea. Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.

    Irek