  • 1. Data: 2010-04-06 06:37:09
    Temat: Koszty balastrady? Drewno - metal
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Zastanawiam sie na wyborem balustrady w budowanym właśnie tarasie (nad
    garazem).

    Pod kątem estetycznym podoobają mi się balustrady mniej więcej takie:
    http://www.domy-z-drewna.com.pl/img/Productimage/657
    /m_name.jpg
    ale jeszcze te X'y zamknąłbym w kwadratach
    no i górne oparcie z prostej belki także.

    Ale czy wiecie może jak to wyglada pod kątem kosztowym w stosunku do
    metalowej np. takiej:
    http://www.spawmex.pl/zdjecia/800x600/balustrada-na-
    tarasie-z-bliska.jpg

    Czy takie ceny jak nizej sa realne?
    http://www.balustrady-ogrodzenia.com/images/balustra
    da_drewniana_07.jpg

    Th in A

  • 2. Data: 2010-04-06 19:54:22
    Temat: Re: Koszty balastrady? Drewno - metal
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > no i górne oparcie z prostej belki także.
    >
    > Ale czy wiecie może jak to wyglada pod kątem kosztowym w stosunku do

    Taka metalowa to ok 180zł za metr bieżący

    Kris