  • 21. Data: 2010-05-28 06:33:50
    Temat: Re: Koszty palenia w kominku [trochę OT]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mayky pisze:

    > Bo nie jest ważne duże/małe , drogie/tanie, ważne żeby kupować/posiadać
    > rzeczy które się wykorzysta - zużyje maksymalnie .....

    Powiedziałbym: optymalnie ;)

    No i oczywiście: takie, na jakie człowieka stać.

  • 22. Data: 2010-05-28 20:38:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 25 May 2010 22:22:01 +0200, wolim napisał(a):

    > Dobry węgiel kamienny kosztuje ok. 700 zł za tonę.
    > Brykiet z trocin dębowych ok. 600 zł za tonę, ale zdarza się i po 800 zł.
    > Drewno kominkowe suche(?!) to koszt rzędu 170 zł za m3.
    >
    > Powiedzcie mi, moi drodzy, czy ci ludzie (znaczy sprzedawcy) się z ch*jami
    > na łby pozamieniali? Przecież palenie w kominku, jak się nie ma własnego
    > (znaczy darmowego) drzewa, kompletnie się nie opłaca... Jak można żądać 800
    > zł za brykiet z trocin, jeśli dobry węgiel wychodzi taniej?

    Wiesz, można kupić drewno po 80zł za kubik, postawić w drewutni, żeby
    wyschło i nim palić.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 23. Data: 2010-05-30 17:47:26
    Od: mayky <m...@c...pl>

    > Powiedziałbym: optymalnie ;)
    dokładnie ....
    ma być dobre dla nas a nie żeby "sąsiadom szczena opadła"

    > No i oczywiście: takie, na jakie człowieka stać.
    :):):)

    ja to nazywam tak:
    "... nie ma rzeczy za za drogich ,
    są tylko takie na które mnie nie stać ..."

    :-)

    mayky