  • Data: 2009-03-12 18:54:59
    Temat: Koszty przy starcie
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Znajomy sie przymierza do budowy, a ja już dawno mam to za soba wiec nie
    jestem na czasie, i pojawilo sie pytanie - ile nalezy wlozyc na start,
    czyli:
    - projekt
    - koszty pozwolen (zakladamy ze nie ma planu zagospodarowania i tzeba
    bedzie zaltwiac)
    - kierbud, taki co to nie tylko bedzie na papierze, ale zajrzy co jakis
    czas i dopilnuje
    - przylacza (prad, gaz, kanalizacja)
    - o czym zapomnialem ???

    No i terminy - ile by zajelo, zakladajc ze mialby juz wybrany projekt,
    zalatwienie tych wszystkich papierkow umozliwiajacych wbicie pierwszej
    lopaty? Starczy 3 miesiace ?

    Z gory dzieki!

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq